Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صادقی تاری عضو هیئت مدیره انجمن چشم پزشکی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: افرادی که در زندگی دچار غم و یا استرس ناشی از مسائل روزمره زندگی می‌شوند این امر سبب بروز اختلالات چشمی در آنها می‌شود.

وی بیان کرد: استرس و اضطراب سبب شده تا چشم دچار مشکلات مختلفی از جمله عارضه جلوزدگی چشم شود و متاسفانه آلودگی هوا اثر مستقیم و تاثیر منفی بر این عضو از بدن می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوارض کاشت نگین چشم

استاد دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه سوزش، قرمزی چشم و ریزش اشک بر اثر آلودگی هوا در چشم ایجاد می‌شود، افزود: افرادی که مدت زیادی به صفحه گوشی و یا لب تاپ خود خیره می‌شوند این کار سبب شده تا به طور ناخواسته چشم‌شان پلک نزند و عارضه خشکی چشم بر اثر ترشح نشدن اشک ایجاد می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه خشکی چشم با افزایش سن در افراد افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: خشکی چشم می‌تواند بر اثر بروز بیماری‌هایی همچون آرتروز روماتیت ایجاد شود و نگاه بیش از حد به وسایل الکترونیکی سبب تشدید و یا بروز عارضه نزدیک بینی زودتر از موعد مقرر و از سنین پایین می‌شود.

وی یادآور شد: کاشت نگین چشم اصلا جنبه علمی ندارد و حتی در مواردی باعث بروز عفونت‌های چشمی می‌شود، برخی افراد متاسفانه به دلیل مسائل پوچ و بی‌اساس این اقدام را انجام می دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • ساخت نشانگر تشخیص اختلالات گوارشی
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • معرفی زیباترین غار آبی و خشکی جهان (فیلم)
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت