Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد ـ امام جمعه شهرستان مهریز گفت: هیچ اختلاسی در زمینه دانشگاه امام صادق (ع) شهرستان مهریز صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان مهریز با اشاره به پیگیریهای که در مورد پروژه دانشگاه امام صادق (ع) مهریز انجام شده است، اظهار داشت: با پیگیری‌ها و تحقیقاتی که انجام شده، بر خلاف برداشت‌هایی که در مورد دانشگاه امام صادق (ع) وجود دارد، در این مجموعه هیچگونه اختلاسی صورت نگرفته و بودجه ای که برای این مجموعه در نظر گرفته شده، هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر در این مجموعه برخی اقدامات انجام شده، ناخواسته بوده و عمدی در کار نبوده و تاکنون کسی پولی جابجا نکرده است.

محی الدینی بیان کرد: هر چند برخی شنونده‌ها برداشت‌های شخصی از سخنان من کرده و غرض‌ورزی و شیطنت می کنند اما من برداشتهای شخصی که تاکنون اشخاص خاص از صحبتهای من داشته اند را نمی پسندم و البته معتقدم شنونده باید عاقل باشد.

وی افزود: خبرنگاران باید به گونه ای قلم بزنند که از سوء استفاده از مطالب آنها جلوگیری شود زیرا مغرضانی هستند که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و به اهداف شوم خود برسند و سوء استفاده کنند که وظیفه خبرنگار در این زمان حساس‌تر می شود.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: در مورد دانشگاه امام صادق (ع)، چه در ساخت‌وساز و چه در مورد اموال آن، هیچگونه اختلاسی صورت نگرفته و پولی جابه‌جا نشده و کل بودجه اختصاص یافته به این پروژه به طور کامل در این مجموعه هزینه شده البته باید مدیریت بهتری در این مورد اعمال می شد.

وی گفت: دانشگاه امام صادق (ع) مهریز همانند دانشگاه‌های دیگر باید زمانی که مجوز دانشگاه و رشته های آن گرفته شد، مکانی را اجاره می کردند تا دانشگاه شروع به فعالیت کند آنگاه شروع به ساخت‌وساز می کردند.

محی الدینی افزود: از هم‌اکنون دیگر کاری به گذشته نداریم و سعی می کنیم در مورد دانشگاه امام صادق (ع) مهریز با تلاش و سعی بیشتر از صفر شروع کنیم تا این مجموعه را به سرانجامی برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر از گذشته انتقاد کنیم فردا هم از ما انتقاد می کنند چون این صندلیها ماندنی و همیشگی نیست و از این پس در مورد روند کاری پروژه دانشگاه امام صادق (ع)، هر کاری انجام شود به اطلاع مردم خواهد رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم. - اخبار استانها -

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.

وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم