Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم سراسر استان لرستان در اعتراض به تصمیم ابلهانه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در انتخاب قدس به عنوان پایتخت این رژیم جعلی راهپیمایی اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مردم سراسر استان لرستان ظهر امروز پس از اقامه نمازجمعه در اعتراض به تصمیم ابلهانه آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در انتخاب قدس به عنوان پایتخت این رژیم جعلی راهپیمایی اعتراض آمیز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی تصمیم عاجزانه، سخیف و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم کودک کش صهیونیستی، مردم شهرهای مختلف استان به خیابان‌های شهرها رفته و فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و حمایت از قدس و فلسطین سر دادند.

راهپیمایی‌کنندگان امروز ضمن سر دادن شعارهایی چون "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم و نفرت خود را از شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی به نمایش گذاشتند؛ خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولان استانی در این راهپیمایی پرشور حضور داشتند و پیر و جوان، زن و مرد انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام کردند.

در این راهپیمایی مردم استان لرستان از سملمانان سراسر جهان خواستند با اتحاد و همبستگی جلوی این اقدام را گرفته و تا نابودی اسرائیل آرم ننشینند.

انتهای پیام/

R41450/P1357/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • از تصاویر دستگیری دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی در آمریکا تا تصاویر دردناک از مردم غزه
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • دانشجوهای آمریکایی در معرض «سرکوب سازمان‌یافته» هستند
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا