Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکزخراسان رضوی ؛ معاون امداد و نجات هلال احمر لرستان  گفت: امروز به علت برودت هوا عملیات جستجوی کوهنوردان مفقود شده در اشترانکوه پایان پذیرفت و  جستجو از صبح فردا دوباره آغاز خواهد شد.

  محمدی افزود:گروه پیشرو  تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر شهرستان ازنا جسد مرتضی غلامپور یکی دیگر از کوهنوردان مفقود را که بر اثر ریزش بهمن جان سپرده بود در مسیر دره دایی اشترانکوه پیدا کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین خبرها حاکیست مفقودشدگان در دهلیز سمت چپ به سمت قله اصلی اشترانکوه دچار بهمن شده اند.

بیش از 20 امدادگر هلال احمر در قالب 4 اکیپ به همراه 2 بالگرد اورژانس هوایی 115 و امداد و نجات در عملیات جستجوی مفقودان حضور دارند.

همچنین تیم های کمکی امداد کوهستان و یک گروه سگ های زنده یاب به منطقه اعزام شده اند تا کار جستجوی مفقودان سرعت گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به رغم تلاش تیم های امدادی برای نجات جان کوهنوردان ، یکی از آنان به نام علیرضا عامری 23 ساله بر اثر شدت سرمازدگی، جان باخت.

دکتر پیمان آسترکی به ادامه عملیات اورژانس هوایی شهرستان الیگودرز اشاره کرد و افزود: تلاش پرسنل اورژانس هوایی الیگودرز برای یافتن و نجات حادثه دیدگان اشترانکوه ادامه دارد.

رئیس اورژانس استان لرستان گفت: مفقودان حادثه ،ناصر اکبری، اکرم حقانی، مهشید جوانمحمدی، علی قاسم زاده، مجید زاده تراب، علی حسینی و امان الله جوکار هستند.

دکتر رفاهی افزود : محسن اشرفی، سید رضا وحیدی، امیر تقی زاده، محمود فرنوش فر، حسن موسوی و سروش قادری از این حادثه نجات یافته اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف-۱۶ نیروی هوایی سنگاپور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، براساس اعلام وزارت دفاع سنگاپور، یک فروند جنگنده اف -۱۶ متعلق به نیروی هوایی این کشور در پایگاه «تنگاه» سقوط کرد و خلبان جان سالم به‌در برد.

وزارت دفاع سنگاپور اعلام کرده است که این جنگنده هنگام برخاستن دچار نقص فنی شد و اندکی بعد سقوط کرد. خلبان نیز بلافاصله با پیروی از پروتکل اضطراری، از جنگنده خارج شد.

به نوشته وزارت دفاع سنگاپور، خلبان هشیار و قادر به راه رفتن است. تحقیقات درباره این حادثه جریان دارد و اطلاعات درباره آن به‌روزرسانی خواهد شد.

گفته می‌شود جنگنده مذکور یک فروند اف -۱۶ سی تک‌سرنشین بوده است. از زمان ورود این جنگنده به ناوگان نیروی هوایی سنگاپور در اواخر دهه ۱۹۸۰، این چهارمین فروند اف -۱۶ از دست‌رفته این کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6100175

دیگر خبرها

  • پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای گرمک نجات پیدا کرد
  • برخورد شدید یک کامیون با پل هوایی (فیلم)
  • حادثه رانندگی در گالیکش یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • سقوط اف-۱۶ نیروی هوایی سنگاپور
  • نجات گردشگران مفقودی ارتفاعات نیشابور
  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز