Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:زندگی ماشینی آرامش را از انسان ها گرفته است برای دستیابی به آرامش ورزش و تن آرامی یک نیاز ضروری به شمار می رود.

 تلفن همراه:استفاده مداوم از تلفن همراه و تبلت، موجب فشار اضافی به مهره‌های گردن می‌شود.

افزایش سن:شیر غنی شده با ویتامین دی، همانطور که سن افزایش می یابد، توانایی پوست برای جذب ویتامین دی از طریق نور خورشید کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین روند، مشکلات جذب کلسیم و در نهایت ابتلا به پوکی استخوان را تشدید میکند. بسیاری از زنان در سنین پایین به دلیل عدم دریافت کافی نور خورشید و یا عدم نوشیدن شیر کافی، دچار فقرویتامین دی هستند. این در حالی است که نوشیدن حداقل یک فنجان شیر غنی شده با ویتامین دی به تمام زنان توصیه می شود.

سکسه های مزمن:محققان با بیان اینکه علت دقیق سکسکه مشخص نیست، معتقدند: استرس، هیجان یا مصرف برخی غذاها یا خوراکی‌ها می‌تواند در شروع آن نقش داشته باشد.

ورزش در آب:هر نوع ورزش Sport آبی می تواند در کاهش استرس و اضطراب مفید باشد. فعالیت در آب می تواند یکی از آرامش بخش‌ترین فعالیت هایی باشد که به کاهش استرس کمک می کند. قرار گرفتن در آب برای بدن و ذهن بسیار آرامش بخش است. در حقیقت، از صدای آب برای مدیتیشن نیز استفاده می شود.

تب در نوزاد:یکی از علائم جدی در نوزاد و کودکان نوپا تب است. نوزاد در 3 ماه اول نباید تب کند. اگر دمای بدن فرزند شما 100.4 درجه فارنهایت یا بیشتر بود فوراً به دکتر یا اورژانس مراجعه کنید.اگر نوزاد شما 3 ماه را رد کرده است می‌توانید یک روز صبر کنید اما اگر تب قطع نشد فوراً به پزشک Doctor مراجعه کنید.تب اگر بیشتر از 24 ساعت طول کشید و علائم سرماخوردگی هم دیده نشد باید بررسی شود.

سرخوردگی:انتخاب اسم مناسب تاثیر بسزایی در شکل گیری شخصیت افراد دارد؛ به طوری یک رفتارشناس معتقد است انتخاب اسم نامناسب حتی می تواند باعث سرخوردگی، گوشه گیری و انزوای فرد شود.

ریسک آسم:گنجاندن مغز آجیلی و ماهی های چرب در رژیم غذایی کودکان از ریسک ابتلا به بیماری های آلرژیک نظیر آسم و رینیت آلرژیک در آنها تا سن نوجوانی پیشگیری می کند.

تقویت چشم ها:فلفل دلمه ای قرمز، حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است. این ویتامین برای مویرگ های چشم شما بسیار مفید خواهد بود و خطر ابتلا به آب مروارید را کاهش می دهد.

قرص های خواب:عرق بهارنارنج یک داروی گیاهی با طبیعت گرم است که دارای خواص بیشماری همچون آرام بخشی، کاهش دردهای عصبی و تنظیم ضربان قلب Heart است.عرق بهارنارنج یک قرص خواب طبیعی است.

آنتی اکسیدان ها: برخی ترکیبات موجود در چای سبز غنی از آنتی اکسیدان ها، باعث قطع رشد سلول های سرطانی در محیط آزمایشگاهی شده اند. افرادی که چای سبز می نوشند و از سیگار اجتناب می کنند، کمتر در معرض خطر سرطان مری هستند. البته چای سبز خواص دیگری نیز دارد و از بروز خطر حمله قلبی(heart attack) و ابتلا به اضطراب می کاهد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، پایگاه خبری استریت تایمز گزارش داد که ارتش کره جنوبی استفاده از گوشی تلفن همراه آیفون را برای پرسنل نظامی این کشور ممنوع و دلیل آن را عدم انطباق دستگاه‌های آیفون با محدودیت‌های مشخص شده در سند امنیت دفاع ملی ارتش این کشور برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه و نشت اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا اعلام کرده است.

استریت تایمز این خبر را به نقل از گروهی از افسران ارتش بدون ذکر مشخصات‌ آنها نقل کرده است.

این رسانه مدعی است که تصمیم برای ممنوعیت آیفون در ارتش از جلسات مشترکی گرفته شده که توسط ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی برگزار شده است.

همچنین پایگاه خبری the defense post که اخبار حوزه‌های نظامی و فناوری را منتشر می‌کند، با ذکر این خبر اعلام کرد اگر این ممنوعیت در همعه واحدهای نظامی اجرا شود، حدود ۵۰۰ هزار پرسنل ارتش کره جنوبی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در سند منتشره توسط استریت تایمز، علاوه بر ممنوعیت استفاده از گوشی‌های آیفون آمریکایی در ارتباطات رسمی، هرگونه استفاده از آیفون در ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی در داخل ساختمان‌های نظامی هم ممنوع شده است.

استریت تایمز آورده است: این ممنوعیت بطور آزمایشی در شهر گیریونگ برای نیروهای ارتش در حال اجرا است و احتمالا همه واحدهای دیگر در سراسر کره جنوبی را شامل می‌شود و علاوه بر تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند هم ممنوع می‌شود.

اجرای آزمایشی این طرح در گیریونگ به‌دلیل اهمیت بالای این شهر در وجود ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی در آن با حدود ۱۰ هزار پرسنل است.

استریت تایمز به‌ نقل از منابع خود تصریح کرده است، گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید از جمله شرکت سامسونگ، از این ممنوعیت مستثنی خواهند شد و در این سند به صراحت آمده است که «آوردن آیفون‌ها کاملاً ممنوع خواهد بود».

وزارت دفاع ملی کره برنامه امنیتی برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه در مراکز نظامی را در آگوست ۲۰۱۳ برای کاهش خطر نشت اطلاعات معرفی کرد و دستور استفاده از این برنامه امنیتی در مراکز نظامی از سال ۲۰۲۱ برای همه پرسنل تمدید شد.

دیگر خبرها

  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • آیا مصرف بیش از حد ویتامین دی برای بدن مضر است؟
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی