Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه غلامی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دانش آموز برای شرکت در مسابقات محاسبات ذهنی ریاضی و چرتکه ای' UCMAS 2017 ' مالزی موفق به کسب مقام برتر در مسابقات کشوری شدند.
وی با اشاره به اینکه مسابقات جهانی ریاضی و چرتکه ای در روزهای 18 و 19 آذر ماه 96 در کوالالامپور با حضور منتخبین 75 کشور دنیا برگزار می شود، اظهار کرد: دانش آموزان ایرانی در بیست و دومین دوره مسابقات جهانی محاسبات ذهنی و چرتکه ای ' UCMAS' با برترین دانش آموزان این رشته از سراسر جهان در سطوح مختلف به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: از مجموع تیم 35 نفره دانش آموز ی البرز ، شهریار و ملارد درمسابقات کشوری ، 15 نفر موفق به کسب جواز شرکت در رقابت سنگین جهانی محاسبات ذهنی و چرتکه ای شدند.
وی تصریح کرد: در سطح المنتری آ، رامتین رباط جزی کلاس دوم از دبستان نیکان2 آموزش و پرورش ناحیه3 کرج و در سطح المنتری ب ، امیرمحمد محمدحسینی کلاس سوم از دبستان مسلم بن عقیل آموزش و پرورش ناحیه یک به ترتیب به مقام اول و دوم مسابقات محاسبات ذهنی و چرتکه ای کشوری دست یافتند.
وی خاطر نشان کرد: در سطح اینتر آ، میثاق حسنی کلاس اول از دبستان شهید معمارزاده از آموزش و پرورش ناحیه2 کرج و در سطح اینتر ب، سپهر صدقی کلاس سوم از دبستان بصیرت شهریار مقام اول مسابقات کشوری را کسب کردند.
مدیراجرایی مرکز آموزش محاسبات ذهنی و چرتکه ای ' UCMAS ' ایران در البرز یاد آور شد: زهرا زارعی نژاد کلاس چهارم از دبستان شهید پیشگاهی نظرآباد ، زینب السادات طباطبایی کلاس پنجم دبستان شهید سلطانی ناحیه یک کرج به ترتیب با به دست آوردن مقام های دوم و اول در مسابقات کشوری به مسابقات جهانی ریاضی و چرتکه ای راه پیدا کردند.
غلامی ادامه داد: در سطح هایر آ، مریم محبی کلاس ششم از دبستان غیرانتفاعی فلق ناحیه3 کرج مقام اول ، سروش نصیری کلاس پنجم از دبستان فرهنگ ناحیه یک مقام اول و در سطح هایر ب نیز خاطره خیاط زاده کلاس چهارم از دبستان زکیه ساوجبلاغ مقام اول و سید مهدی علوی کلاس هشتم از نمونه دولتی علی ابن ابیطالب(ع ) ناحیه3 کرج مقام اول مسابقات کشوری را از آن خود کردند.
وی اضافه کرد: پرهام بنی اسدی کلاس دوم از دبستان ادیبان ناحیه3 کرج مقام اول ، نیکا رستمی کلاس چهارم از دبستان بهاران ناحیه3 کرج مقام اول و امیر مهدی میر بیگی کلاس پنجم از دبستان نور البرز ناحیه2 کرج مقام دوم مسابقات کشوری را به دست آوردند.
وی گفت: درسطح هایر ث ثنا بیرامی کلاس پنجم از دبستان هداوند 2 ناحیه4 کرج مقام اول مسابقات کشوری را کسب کرد که این دانش آموز کاپ خود را تقدیم به شهید مدافع حرم شهید محسن حججی کرد.
مدیراجرایی مرکز آموزش محاسبات ذهنی و چرتکه ای ' UCMAS ' ایران در البرز اضافه کرد: در سطح گرند نیز سما برهانی کلاس هشتم از دبیرستان نمونه دولتی شهید فلاحی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج به مقام اول مسابقات کشوری محاسبات ذهنی و چرتکه ای دست یافت.
غلامی از والدین در خواست کرد با توجه به وجود محصولات متفرقه در این دوره تخصصی ، لازم است در هنگام ثبت نام کلاس های محاسبات ریاضی و چرتکه ای حتما به علامت و آرم ' UCMAS ' توجه کنند و با انجام تحقیقات گسترده و با دقت کافی در انتخاب محل آموزش ، اقدام به نام نویسی فرزندانشان کنند.
وی تاکید کرد: دانش آموزان البرزی در بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی ' UCMAS ' موفق به کسب مقام های برتر شدند و تیم اعزامی از ایران در این دوره از مسابقات مقام اول جهان را کسب کرد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • شکرگزاری در کلاس ریاضی
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس