Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@02:15:47 GMT

امارت و جامائیکا برندگان بزرگ انتخابات IMO

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۶۶۷۹

امارت و جامائیکا برندگان بزرگ انتخابات IMO

تین‌نیوز | 

امارات متحده عربی و جامائیکا برندگان بزرگ انتخابات IMO در اجلاس لندن بودند. آنها برای یک مدت دوساله و به جای آرژانتین و بنگلادش به جمع 40 نفره اعضا پیوستند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از«استرید ماریتایم»، 10 عضو رده A شورا به عنوان کشورهایی که «بیشترین علاقه را به ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی دارند» - بدون تغییر باقی ماند: چین، یونان، ایتالیا، ژاپن، نروژ، پاناما، جمهوری کره، روسیه، انگلستان و آمریکا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو کشور  استرالیا و امارات متحده عربی نیز به عنوان اعضای جدید رده B و به عنوان کشورهایی با بیشترین علاقه‌مندی به تجارت دریایی انتخاب شدند. برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هند، هلند، اسپانیا و سوئد نیز دیگر اعضای این رده هستند.

جامائیکا به رده C پیوست. در این رده 20 کشور که در رده A و B قرار نگرفته‌اند، با علاقه‌مندی ویژه به حمل‌ونقل و ناوگان دریایی حضور دارند. باهاماس، بلژیک، شیلی، قبرس، دانمارک، مصر، اندونزی، جامائیکا، کنیا، لیبی، مالزی، مالت، مکزیک، مراکش، پرو، فیلیپین، سنگاپور، آفریقای جنوبی، تایلند و ترکیه نیز در این رده هستند. الجزایر، آنتیگوا و باربودا، نیجریه و عربستان سعودی نیز جزو کاندیداهایی بودند که موفق به کسب رای کافی نشدند.

عبدالله بلحیف النعیمی، وزیر توسعه زیرساخت امارات متحده عربی و رئیس حمل‌ونقل دریایی گفت: امارات متحده عربی به دلیل «شهرت جهانی» و بنادری در سطح جهانی، به دنبال عضویت در رده B بود.

او افزود: عضویت در شورا به امارات اجازه می دهد که «یک مدیر اجرایی قوی در سازمان و یک شرکت‌کننده فعال در توسعه قوانین و مقررات باشد.»

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) معلم عربی محمد بحرانی جواب او را داد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • (ویدئو) معلم عربی محمد بحرانی جواب او را داد
  • حمله گازانبری امارت طالبان به تعهدات آبی با ایران
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • حمله گازانبری امارت به تعهدات آبی با ایران ؛ همسایه‌آزاری تمامی ندارد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود