Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@00:11:12 GMT

مدیریت خانوادگی به کبدی بازمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۷۶۴۹

مدیریت خانوادگی به کبدی بازمی‌گردد؟

انتخابات فدراسیون کبدی درحالی قرار است ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود که یکی از اصلی‌ترین کاندیدا برای حضور در این مسابقات، خود از بستگان مقصودلو است.

به گزارش مشرق، انتخابات فدراسیون کبدی در حالی 25 آذر ماه برگزار می‌شود که پس از حواشی اخیر در مسابقات قهرمانی آسیا در گرگان و فشارها و اعتراض‌ها برای اداره شدن فدراسیون به صورت «خانوادگی»، محمدرضا مقصودلو، رئیس فعلی و کاندیدای انتخابات فدراسیون، از حضور در انتخابات کناره‌گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتشار اسامی و لیست‌های مختلف در فضای مجازی مبنی بر حضور بستگان دور و نزدیک مقصودلو در بخش‌های مختلف فدراسیون و تیم ملی بالاخره کار را برای مقصودلو سخت کرد و با انصراف وی و پایان یافتن ریاست خانوادگی خاندان مقصودلو بر فدراسیون، همگان انتظار جدایی کبدی از حواشی و درخشش این رشته در آسیا و جهان را به دور از نفوذهای شخصی دارند اما برخی از اخبار حکایت از ادامه‌دار شدن و تکرار مجدد مدیریت فامیلی در فدراسیون دارد.

شنیده می‌شود یکی از کاندیداهای فدراسیون که خود را گزینه مورد تائید وزارت ورزش هم معرفی می‌کند، با جذب آرای اعضای مجمع و البته به واسطه حمایت برخی از مسئولان ورزش، نزدیک‌ترین فرد به صندلی ریاست مقصودلو است. موضوع زمانی برای جامعه کبدی دردناک می‌شود که این گزینه هم از بستگان همسر مقصودلو است که به دلیل اختلاف با رئیس فدراسیون از این ترکیب جدا شده اما همچنان اقوام و نزدیکانش در فدراسیون حضور دارند.

همسر، خواهر زن این گزینه در بخش اداری و پسر باجناق وی در تیم ملی و لیگ برتر کبدی حضور دارند و باجناق و خواهرزاده وی نیز از اخراجی‌های فدراسیون هستند.

پسر دایی این کاندیدا نیز با کتف تازه عمل کرده و نا آماده و با سفارش وی به تیم ملی که در اردوی سریلانکا اردوی تدارکاتی داشت، اعزام شده بود.

با این شرایط و در صورت انتخاب این کاندیدا با توجه به نسبت خانوادگی وی با همسر مقصودلو باید منتظر ایجاد شاخه جدیدی از بستگان مقصودلو و این فرد در فدراسیون بود و بر خلاف خواسته اهالی کبدی مبنی بر پایان مافیای فامیلی در این رشته باید انتظار تکرار وقایع گذشته و ایجاد یک حلقه بسته در فدراسیون را داشت که این مسئله دقیقا با خواسته اعضای مجمع و روسای هیئت‌های کبدی در تضاد است.

با توجه به اینکه وزارت ورزش در این روزها به دنبال پایان دادن به سلطه چندین ساله مقصودلوها در کبدی بوده است، همچنین با تاکید همیشگی وزارت ورزش مبنی بر عدم حمایت از گزینه خاص و گزینه پیشنهادی این وزارتخانه در انتخابات‌ها بعید به نظر می‌رسد که اینگونه ادعاها مبنی بر گزینه مورد تائید وزارت ورزش بودن، برای نشستن بر صندلی ریاست فدراسیون کبدی کافی باشد و مطمئنا در صورت اعلام این مطالب وزارت ورزش مانند گذشته موضع گیری صریح خود را نسبت به اینگونه ادعاها اعلام خواهد کرد.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال