Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - تیم هیئت فوتبال قم در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال در خانه برابر پارسیان شهر قدس شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه شب به پایان رسید و در یکی از بازی‌های مهم در انتهای جدول، تیم فوتسال هیئت فوتبال قم در خانه پذیرای تیم پارسیان شهر قدس بود که برابر حریف خود مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که در سالن نخلستان قم برگزار شد شاگردان سید مهدی غیاثی در تیم هیئت فوتبال قم پذیرای تیم رده سیزدهمی پارسیان شهر قدس بودند اما در نهایت با نتیجه دور از انتظار ۹ بر ۲ نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.

تیم هیئت فوتبال قم که در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار گرفته کورسوهای امید خود برای خلق معجزه و بقا در لیگ برتر را در پیروزی خانگی بر تیم پارسیان شهر قدس می‌دید اما در عین ناباوری شکست سنگین و ناباورانه‌ای برابر این تیم متحمل شد.

این شکست سبب شد امید تیم هیئت فوتبال قم برای بقا در لیگ برتر به پایین‌ترین حد خود برسد و پیش بینی می‌شود تیم هیئت فوتبال قم طی یک یا ۲ هفته آینده به طور رسمی و پیش از پایان لیگ برتر به دسته اول سقوط کند.

در این بازی مهدی فتخانی و سید حسین رضوی گل‌های تیم هیئت فوتبال قم را به ثمر رساندند اما تیم پارسیان شهر قدس با این برد در اتفاقی جالب با وجود قرار گرفتن در جمع قعرنشینان، هر ۲ بازی خود در قم در این فصل را با برد پشت سر گذاشته است.

این تیم رده سیزدهمی جدول پیش از این توانسته بود در قم تیم آتلیه طهران قم را ۳ بر ۲ شکست دهد و اکنون امیدوار است در هفته‌های باقی مانده راهی برای بقا در لیگ برتر فوتسال پیدا کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال