Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@11:24:02 GMT

سورپرایز برای مخاطبان/ عاشقانه های همایون اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۸۵۴۰

سورپرایز برای مخاطبان/ عاشقانه های همایون اجرا شد

حامد همایون خواننده پاپ کشورمان در شب کنسرت اش قطعه «چتر خیس» را به عنوان یک سورپرایز، برای مخاطبان خود اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کنسرت پاییزی حامد همایون خواننده پاپ کشورمان شامگاه جمعه ۱۸ آذر به تهیه کنندگی شرکت «ترانه های شرقی» در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد. این کنسرت که قرار بود ساعت ۱۸ برگزار شود با تاخیر ۴۰ دقیقه ای و در ساعت ۱۸:۴۰ آغاز و در ابتدای آن پیام تصویری از این خواننده پاپ مبنی بر لزوم حفاظت از سلامتی برای جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری سرطان پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس حامد همایون در میان تشویق مردم به صحنه آمد و قطعه «چنین کنم، چنان کنم» را اجرا کرد.

حامد همایون پس از اجرای این قطعه ضمن عرض سلام به حضار بیان کرد: امیدوارم همیشه خوب و سلامت و پر انرژی باشید و من خوشحالم که روی ماه شما را از نزدیک می بینم. من می دانم که خیلی از شماها برای بارهای متوالی است که به کنسرت من می آیید و از همین رو از این تاخیر به وجود آمده عذرخواهی می کنم.

وی اظهار کرد: این برای اولین بار بود که برنامه ما به دلیل تداخل یک برنامه دیگر در برج میلاد، دیر شروع شد اما قول می دهیم در برنامه بعدی جبران کنیم.

همایون پس از بیان این جملات قطعات «عشق ناب»، «نیمه من» و «همیشه یادم هست» را اجرا کرد که برای اجرای این قطعات نیلوفر محبی ویولونیست روی صحنه آمد و با او همراهی کرد.

سپس قطعات «خدا همین حوالیه»، «دوباره عشق»، «مردم شهر»، «مجنون» و «شیدایی» توسط این خواننده جوان در میان تشویق های مردم اجرا شد.

حامد همایون در ادامه از عوامل این کنسرت نام برد و از مردم خواست که آنها را تشویق کنند.

برخی از عواملی که وی از آنها نام برد عبارت بودند از: نوازنده گیتار بیس: آرش عیوضی، نوازنده تار و سه تار و اود: امیرحسین توسلی، نوازنده پرکاشن: پوریا ربانیان، نوازنده پیانو: آرین ملیکیان، گیتاریست: محمد افشانی و درامز: پیمان لطیفی.

وی در ادامه قطعات «چه عشقی» و «قسمت» را اجرا کرد و از یک سورپرایز برای مردم نام برد و «چتر خیس» را اجرا کرد که با استقبال مردم مواجه شد.

سپس قطعات «می روم» و «دیوونگی» را اجرا کرد و در ادامه اشعار ابتدایی قطعه «حاکم احساس» را خواند و بیان کرد: من همانم که زمستان سال گذشته اولین کنسرت ام را اجرا کردم و امشب میزبان شما هستم.

این خواننده جوان سپس همین قطعه را اجرا کرد.

«آه نکش»، «عاشق شدم رفت» و «نیمه من» هم از دیگر قطعاتی بود که حامد همایون با همراهی نیلوفر محبی نوازنده ویولن در میان تشویق های مردم خواند.

پس از اجرای این قطعات حامد همایون از مردم خواست تا برای پنجه های هنرمندانه نیلوفر محبی کف بزنند.

خواننده «می روم» در ادامه بیان کرد: سیستم های نور و صدای برج میلاد به شدت بهتر و جدید شده و یکی از بهترین سیستم های جهان است.

حامد همایون در پایان برای بار دوم قطعات «چنین کنم، چنان کنم»، «عاشقانه» و «چتر خیس» را برای مردم اجرا کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: استان شدن ورامین از موافقت با طرح تا اجرا در دولت سیزدهم کلید خورد و با توجه به پیشینه تمدنی ورامین نسبت به سایر مناطق، به عنوان مرکز استان تهران شرقی معرفی شده و دولت نیز در حال نهایی کردن آن است. - اخبار استانها -

حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ورامین، با اشاره به موضوع تشکیل استان تهران شرقی گفت: حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا یکی از حوزه‌های پرجمعیت و از لحاظ جغرافیایی وسیع است که از نظر فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و صنعتی نیازمند ساختار جدید و تقسیمات جدید کشوری است.

وی افزود: به دلیل وجود جمعیتی بیش از 900 هزار نفر در شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا و نیز جمعیت شهرستان پاکدشت، بیش از 1 میلیون نفر جمعیت در جنوب شرقی استان تهران سکونت دارند که تأسیس استانداری را ضروری کرده است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: در سفر رئیس‌جمهور به دیار 15 خرداد، بحث استان شدن ورامین قطعی شده، البته استان شدن ورامین از پیش مطرح شده بود و پیگیری این موضوع در این دوره از دولت انجام شده است.

نوش‌آبادی تصریح کرد: استان شدن ورامین و موافقت با طرح، اجرا و در دستور کار قرار گرفتن این پروژه در دولت سیزدهم انجام خورده است.

واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی

 وی ادامه داد: بر اساس پیگیری‌ها و رایزنی‌های فراوانی که با رئیس‌جمهور انجام شده، استان تهران به 3 استان تهران مرکزی، تهران غربی به مرکزیت شهریار و استان تهران شرقی به مرکزیت ورامین تقسیم می‌شود.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های ورامین و نیز پیشینه تمدنی و تاریخی، این منطقه نسبت به سایر مناطق، ارجحیت دارد و به عنوان مرکز استان تهران شرقی معرفی شده و دولت نیز در حال نهایی کردن آن است که در نهایت به عنوان لایحه به مجلس آینده ارائه شده و استان شدن ورامین در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود