Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز _ مالکین منازل یک مجتمع مسکونی در شیراز با اجتماع در مقابل اداره کل راه و شهرسازی خواستار لغو مزائده بانکی منازل خود شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه ساکنین یک مجتمع مسکونی در شیراز که چندی پیش با اعلام بانک صادرات ملک آنها به دلیل بدهی سازنده قرار است به مزائده گذاشته شود در مقابل اداره کل مسکن و شهرسازی فارس تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجتمع مسکونی ۶۴۶ واحدی چندین سال است که در شیراز ساخته شده و منازل آن نیز واگذار و مورد استفاده قرار می گیرد اما مدتی قبل بانک صادرات به دلیل بدهی سازنده این ملک را اعلام مزائده کرد.

یکی از ساکنین این مجتمع به خبرنگار مهر، گفت: اگر سازنده ملک از بانک تسهیلات گرفته و آن را پرداخت نکرده ارتباطی به ساکنین ندارد زیرا ما سهم پرداختی خود را انجام داده ایم.

جمشیدیان یادآور شد: سال ۸۱ وزارت مسکن و شرکت عمران و بهسازی قرارداد ساخت یک مجتمع مسکونی را به طور مشارکتی با یک شرکت عربی منعقد کردند که طی آن ۶۴۶ واحد در این محل و در مکانی دیگر مجموعه تجاری ساخته شود و ۱۱ سند مربوط به زمین و املاک شرکت عمران نیز در رهن بانک صادرات ابوظبی قرار گرفت.

وی ادامه داد: اما پس از ساخت این مجموعه شرکت عمران از واگذاری مجموعه دیگر به شرکت عربی خودداری کرد و آن شرکت نیز به دلیل عدم اجرای تعهد شرکت عمران بازپرداخت تسهیلات را انجام نداده و بدهی به بیش از ۱۲ میلیارد تومان رسیده است.

جمشیدیان تاکید کرد: طی این چند سال سند به نام مالکین صادر نشده به همین دلیل امروز با اجتماع خواستار رسیدگی و رفع این مشکلات شدیم که وعده برگزاری جلسه و رفع مشکل را داده اند و اگر چنین نشود اعتراض خود را با فرماندار شیراز و استاندار فارس مطرح خواهیم کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود

ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری در استان به خصوص از طریق برپایی پنجره‌ واحد الکترونیک شد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۶ اردیبهشت در نشست پایانی هماهنگی میان مدیران دستگاه‌هایی اجرای فارس برای شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام اکسپو ۲۰۲۴ که در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، پیشنهاد داد تا پنجره واحد الکترونیک طی ۵ روز برگزاری نمایشگاه در محل اجرا برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش، گفت: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد باید ارائه شود. ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم افزایی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، گفت: اولین هدف شرکت در اکسپو ۱۴۰۳، استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان ‌ و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

وی، ارائه ظرفیت‌های مختلف و متنوع استان به صورت رودررو و چهره به چهره را موثر دانست و افزود: طبیعتاً به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس