Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:08:16 GMT

ضرورت چاره جویی برای فروش محصولات صنایع کوچک

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۰۶۹۹

ضرورت چاره جویی برای فروش محصولات صنایع کوچک

کرج-ایرنا- استاندار البرز با تاکید براجرایی شدن هرچه سریعتر طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: برای فروش محصولات صنایع کوچک در بازارها باید چاره جویی شود.

به گزارش ایرنا،محمدعلی نجفی روز شنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان البرز افزود: امروز شاهد آن هستیم که بخش های تولیدی بزرگ نگاه مناسبی به بازار دارند ولی صنایع کوچک دراین زمینه با مشکل مواجه هستند که باید چاره اندیشی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امروز واردات برخی کالاها برای اقتصاد داخلی شکننده است.
استاندارالبرزگفت: جلسات اقتصاد مقاومتی باید به گونه ای برگزار شود که خروجی داشته باشد و منجر به توسعه پتانسیل های اقتصادی و اشتغال شود.
وی اضافه کرد: اینکه در نشست های اقتصادی مقاومتی گزارشی ارائه و پس از آن رها شود نتیجه ای نخواهد داشت.
نجفی گفت: ایجاد مرکز دائمی نمایشگاه ها از جمله موضوعات مهمی است که باید دراین زمینه مدنظر قرار گیرد چراکه برخی از صنایع دستی با این نمایشگاه ها فرصت معرفی تولیدات خود را پیدا می کنند.
وی ، البرز را دارای پتانسیل های قابل توجهی برای ایجاد مراکزنمایشگاهی خواند که از ظرفیت جاده ها نیزمی توان بهره برد.
نجفی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید در کمترین زمان ممکن مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنند.
8029/ 6155 خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار هشترود در بازدید از این کارخانه به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: این نشان ملی به خاطر فعالیت‌های کارخانه بر اساس سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شده و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

فرید قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.
وی گفت: هفته کارگر، فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (صلی الله علیه و آله) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

دیگر خبرها

  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان