Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@22:48:56 GMT

جمع‌آوری بازارچه‌های مترو

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۰۸۹۲

معضل دستفروشان و تردد آنها در قطارهای شلوغ مترو و قرُق سکوها کم نبود که این روزها شاهد ایجاد غرفه‌های مختلف به خصوص فروش انواع دمنوش، باقلوا، کیف و کفش و ... ایستگاه مترو را بیشتر شبیه مراکز خرید و تردد را سخت کرده است .

فرنوش نوبخت در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد از وضعیت ایجادشده ناشی از استقرار غرفه‌های خرید در برخی ایستگاه‌های مترو گفت: مدیریت قبلی در شرکت بهره‌برداری مترو، فضاهای خالی موجود در ایستگاه‌ها را در راستای درآمدزایی به پیمانکاران بخش خصوصی واگذار کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیمانکاران نیز با استقرار میزهای مختلف، نسبت به اجاره آنها به غیر ، اقدام کرده بود، گفت: استقرار این میزها و تجمع مسافران علاوه بر اینکه موجبات نارضایتی مسافران را به همراه داشت، سبب ایجاد اختلال در برخی از ایستگاه‌های مترو شده بود که بر همین اساس نسبت به جمع‌آوری این میزها در ایستگاه‌های مترو اقدام کردیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو با بیان اینکه باید مطالعات دقیقی در خصوص درآمدزایی در محدوده‌های ایستگاه‌های مترو انجام شود تا علاوه بر ایجاد درآمد پایدار، رضایت مسافران را نیز به همراه داشته باشد، گفت: تنها در زیرگذر چهارراه ولیعصر همچنان غرفه‌های فروش دایر است ضمن اینکه توجه داشته باشید که مدیریت زیرگذر چهارراه ولیعصر در اختیار شرکت بهره‌برداری مترو نیست.

نوبخت فعالیت مجدد غرفه‌های خرید در ایستگاه های مترو را منوط به نتایج مطالعات تخصصی بیان کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: ضمن عذرخواهی به اطلاع مسافران محترم خط ۵ می‌رساند، صبح امروز به دلیل بروز اختلال در این خط، اعزام قطارهای تندرو متوقف شد که با تلاش بی‌وقفه همکاران فنی، این اختلال به طور موقت رفع و تلاش شد تا اعزام‌های تندرو مجدداً از سرگرفته شود؛ اما به منظور انجام بررسی‌های دقیق‌تر، حفظ ایمنی و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم، اعزام این قطارها تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

بنابراین با توجه به اینکه زمان لازم برای بررسی‌های ایمنی دقیقاً مشخص نیست، بعد از ظهر امروز تمام قطارهای خط ۵ از مبدا تهران به سمت گلشهر به صورت عادی اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است اختلال پیش آمده در سیستم کنترل علائم خط بر روی اعزام قطارهای عادی نیز تأثیر گذاشته و حرکت قطارها با کندی انجام می‌شود.

باتوجه به حذف قطارهای تندرو و کندی حرکت در این خط، از مسافران محترم تقاضا می‌شود این موارد را در برنامه ریزی بازگشت خود لحاظ کنند تا به موقع به مقاصد خود برسند.

اطلاعات تکمیلی در خصوص از سر گیری اعزام قطارهای تندرو و رفع مشکل در خط ۵، متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید. از صبر و شکیبایی مسافران محترم در طول زمان رفع این اختلال سپاسگزاریم.

کد خبر 6092148

دیگر خبرها

  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری