Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@21:50:25 GMT

انتصاب سرپرست پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۱۴۸۰

انتصاب سرپرست پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی

دکتر حمید‌رضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در حکمی دکتر عبدالحسین شاهوردی را به عنوان سرپرست پژوهشگاه رویان منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حمید‌رضا طیبی رئیس این نهاد، در حکمی دکتر عبدالحسین شاهوردی را برای مدت سه سال به عنوان سرپرست پژوهشگاه رویان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این حکم آمده است:

«احتراما، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) و نظر به تعهد، سوابق و تجربه ارزنده شما در جهاددانشگاهی، جنابعالی را بعنوان سرپرست پژوهشگاه علوم سلولی جهاددانشگاهی (رویان) منصوب می‌نمایم.

با توجه به نقش پژوهشگاه رویان به مثابه ظرفیتی بزرگ و مهم در انجام فعالیت‌های علمی و فناورانه در سطح ملی و بین‌المللی و الگوسازی‌های موفق در راستای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، انتظار می‌رود در تعاملی سازنده و مبتکرانه با همکاران، مسئولین، صاحب‌نظران و نخبگان کشور، ضمن ظرفیت‌‌سازی‌های نوین، موجبات بهره‌گیری هر چه بیشتر از فرصت‌های موجود در تداوم و توسعه افتخارآفرینی‌های رویان را فراهم آورید.

رجاء واثق دارد در سایه لطف الهی و تلاش جهادگرانه شما، جایگاه بلند پژوهشگاه رویان رفیع‌تر گشته و نام آن مرکز فاخر علم و پژوهش و خدمت‌گزاری هر چه تابناکتر خواهد درخشید.

مزید توفیقات شما را از درگاه الهی مسئلت دارد.»

همچنین، دکتر طیبی در نامه ای جداگانه از تلاش ها و خدمات دکتر حمید گورابی در زمان تصدی مسوولیت ریاست پژوهشگاه رویان تقدیر و تشکر کرد.

شاهوردی هم‌اکنون عضو هیات امنای جهاد دانشگاهی است و در کارنامه کاری این متخصص جنین‌شناسی، سال‌ها عهده‌دار بودن مسئولیت معاونت پژوهشی و آموزشی رویان و فعالیت در این حوزه از بدو شکل‌گیری و تاسیس پژوهشگاه به چشم می‌خورد.

پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی هشتم خرداد ماه سال 1370 به عنوان مرکز جراحی محدود با هدف ارایه خدمات درمانی به زوج‌‏های نابارور و پژوهش و آموزش در زمینه علوم باروری و ناباروری توسط زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی و گروهی از پژوهشگران و همکارانش در جهاددانشگاهی علوم پزشکی ایران تاسیس شد.

این پژوهشگاه در سال‌‏های 1377 و 1387 به ترتیب مجوز مراکز تحقیقات علوم سلولی و مرکز تحقیقات پزشکی تولید مثل را از شورای گسترش دانشگاه‌‏های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد و آبان ماه 1388 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارتقای آن از پژوهشکده به پژوهشگاه رویان موافقت کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • ببینید | ادعای رییس پژوهشگاه رویان برای احیای نسل دایناسور توسط انسان
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد