Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@05:19:44 GMT

رییس پژوهشگاه رویان تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۱۶۳۲

رییس پژوهشگاه رویان تغییر کرد

خبرگزاری شبستان: رییس جهاددانشگاهی طی حکمی دکتر عبدالحسین شاهوردی را به عنوان سرپرست پژوهشگاه رویان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، رییس جهاددانشگاهی طی حکمی دکتر عبدالحسین شاهوردی را به عنوان سرپرست پژوهشگاه رویان منصوب کرد.


دکتر حمید رضا طیبی رییس این نهاد، طی حکمی دکتر عبدالحسین شاهوردی را برای مدت سه سال به عنوان سرپرست پژوهشگاه رویان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن این حکم آمده است:
"احتراماً، ضمن عرض تبريك بمناسبت ميلاد حضرت رسول اكرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) و نظر به تعهد، سوابق و تجربه ارزنده شما در جهاددانشگاهي، جنابعالي را بعنوان سرپرست پژوهشگاه علوم سلولي جهاددانشگاهي (رويان)منصوب مي‌نمايم.
با توجه به نقش پژوهشگاه رويان به مثابه ظرفيتي بزرگ و مهم در انجام فعاليت‌هاي علمي و فناورانه در سطح ملي و بين‌المللي و الگوسازيهاي موفق در راستاي تحقق آرمانهاي بلند انقلاب اسلامي، انتظار مي‌رود در تعاملي سازنده و مبتكرانه با همكاران، مسئولين، صاحبنظران و نخبگان كشور، ضمن ظرفيت‌‌سازيهاي نوين، موجبات بهره‌گيري هر چه بيشتر از فرصت‌هاي موجود در تداوم و توسعه افتخارآفرينيهاي رويان را فراهم آوريد.
رجاء واثق دارد در سايه لطف الهي و تلاش جهادگرانه شما، جايگاه بلند پژوهشگاه رويان رفيع‌تر گشته و نام آن مركز فاخر علم و پژوهش و خدمتگزاري هر چه تابناكتر خواهد درخشيد.
مزيد توفيقات شما را از درگاه الهي مسئلت دارد."

دکتر شاهوردی هم اکنون عضو هیات امنای جهاددانشگاهی است و در کارنامه کاری این متخصص جنین شناسی، سالها عهده دار بودن مسوولیت معاونت پژوهشی و آموزشی رویان و فعالیت در این حوزه از بدو شکل گیری و تاسیس پژوهشگاه به چشم می خورد.


همچنین، دکتر طیبی در نامه ای جداگانه از تلاش ها و خدمات دکتر حمید گورابی در زمان تصدی مسوولیت ریاست پژوهشگاه رویان تقدیر و تشکر کرد.


گفتنی است؛ پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی هشتم خرداد ماه سال 1370 به عنوان مرکز جراحی محدود با هدف ارایه خدمات درمانی به زوج‏های نابارور و پژوهش و آموزش در زمینه علوم باروری و ناباروری توسط زنده ياد دكتر سعيد كاظمي آشتياني و گروهی از پژوهشگران و همکارانش در جهاددانشگاهی علوم پزشکی ایران تاسیس شد.


این پژوهشگاه در سال‏های 1377 و 1387 به ترتیب مجوز مراکز تحقیقات علوم سلولی و مرکز تحقیقات پزشکی تولید مثل را از شورای گسترش دانشگاه‏های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد و آبان ماه 1388 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارتقای آن از پژوهشکده به پژوهشگاه رویان موافقت کرد.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

در این هم اندیشی علمی با حضور و ارائه حجج اسلام و آقایان دکتر مسعود اسماعیلی، مهدی جمشیدی، دکتر ابوالفضل اقبالی، مهدی جهان، دکتر محمدرضا سنگری، دکتر محسن ردادی، دکتر محمدمهدی جهان پرور برگزار خواهد شد.

دبیر علمی این کرسی، دکتر سیدحسین فخرزارع می‌باشد.

هم اندیشی علمی با موضوع “مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت” روز یکشنبه مورخ ۹ اردیبشهت ماه سال جاری ساعت ۰۹:۰۰ صبح به صورت حضوری در سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: تهران، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان پژوهشگاه و همچنین به صورت مجازی تحت نرم افزار اسکای‌روم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • ببینید | ادعای رییس پژوهشگاه رویان برای احیای نسل دایناسور توسط انسان
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود