Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، علی اکبر متقی فرد روز شنبه در نشست تنظیم بازار محصولات کشاورزی قزوین افزود: با تمهیدهای صورت گرفته، برای ایام نوروز مشکلی در تامین میوه مورد نیاز مردم استان وجود نخواهد داشت.
رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین در ادامه به اجرای طرح سامانه های نوین آبیاری در اراضی زراعی و باغی استان اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر رییس جمهوری به قزوین مبنی بر تجهیز 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی به سامانه نوین آبیاری تاکنون عملیات مربوطه در 6 هزار و 300 هکتار به پایان رسیده و 2 هزار و 910 هکتار نیز تا آخر آذر ماه به اتمام می رسد و در سایر اراضی نیز در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقی فرد تصریح کرد: اعتبارات مربوط به اجرای طرح های نوین آبیاری نوین؛ امسال در استان یک هزار و 110 میلیارد ریال می باشد که تاکنون 530 میلیارد آن ابلاغ شده است.
تجهیز اراضی کشاورزی به روش های آبیاری مدرن با هدف کاهش مصرف آب و افزایش تولید محصولات صورت می گیرد.
استان قزوین دارای 489 هزار هکتار زمین کشاورزی اعم از اراضی زراعی و باغی با 82 هزار بهره بردار است.
6104*3013
خبرنگار: ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ

هوشنگ میرزایی گفت: این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال روز گذشته در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ آزاد سازی و به عرصه تولید بازگشت.

وی اظهار کرد: آزاد سازی این اراضی در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد.

میرزایی گفت: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به تعداد ۱۰۹ مورد به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر ، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ متر مربع ، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ ، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدودیک هزارو ۹۵۰ مربع ، استخر ۲ مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق ۲ مورد به مساحت ۳۰ متر مربع تخریب و رفع اثر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران