Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام رضائیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اعمال محدودیت برای دولت در حمایت از فوتبال و اینکه بخش خصوصی نیز به آن صورت نمی تواند برای سرمایه گذاری در فوتبال ورود کند در این بین تیم هایی همانند پارس جنوبی جم، سپاهان اصفهان، صنعت نفت آبادان و حتی پرسپولیس و استقلال با مشکل روبرو می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ایده ای نیز پشت این تصمیم نبوده و تنها گفته شده به ورزش فوتبال کمک نشود که این امر منطقی به نظر نمی رسد.
رضائیان افزود: این مهم نیاز به ایده و تصمیم خاصی دارد و باید با برگزاری کارگروه راهکار لازم برای آن پیش بینی شود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی پارس جنوبی گفت: تیم پدیده مشهد نیز به دلیل مشکل مالی و کسر 6 امتیاز آن از رده چهارم به رتبه دهم سقوط کرده که با توجه به این چنین مشکلاتی که برای برخی از تیم ها ایجاد شده ایجاب می کند در سطح کلان یک تصمیم اساسی برای حمایت از فوتبال لحاظ شود.
وی یادآور شد: وزارت نفت از همه رشته های ورزشی بجز فوتبال حمایت می کند و اکنون نیز با افتخار از فوتبال ساحلی و ووشو پارس جنوبی حمایت دارد.
رضائیان در ارتباط با وضعیت قرارداد بازیکنان پارس جنوبی جم گفت: همه بازیکنان با این تیم قرارداد داشته و در تیم ماندگار هستند.
وی ادامه داد: تارتار به عنوان سرمربیی تیم نیز به همه بازیکنان نیاز دارد و تاکنون مجوز جدایی برای هیچکدام از آنها را صادر نکرده است.
رضانیان گفت: از زمان حضورم در پارس جنوبی تمام تعهدات نسبت به بازیکنان و کادر فنی تیم پارس جنوبی جم عملی شده و شاید این خوشنامی باعث افزایش توقع ها شده است.
وی با تقدیر از مسئولان و بویژه فرماندار جم، مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس و نماینده شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی گفت: با همگرایی خوب ایجاد شده در بین مسئولان مشکلات مالی این تیم در حال رفع شدن است.
تیم پارس جنوبی جم هفته گذشته موفق به کسب نایب قهرمانی نیم فصل فوتبال لیگ برتر کشور شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش نویس «لایحه اصلاح موادی از قانون کار» از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه و به هیئت دولت ارسال شده است تا با تصویب و اجرای این لایحه، دغدغه کارگران در مورد امنیت شغلی کمتر شود.

سید محمدرضا حسینی شامگاه چهاشنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه و تلاشگران عرصه سلامت در محیط کار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: صیانت از کرامت‌ و عزت کارگران در اولویت سیاست‌های وزارت متبوع قرار دارد و برای آن تلاش می‌کنیم.

وی افزود: امنیت شغلی از دغدغه های اصلی کارگران کشور است که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره داشته‌اند، به همین منظور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم با تنظیم پیش نویس «لایحه اصلاح موادی از قانون کار»، کاهش آلام و نگرانی‌های کارگران عزیز را در دستور کار قرار داده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: همچنین در وزارتخانه، زیرساخت‌هایی فراهم شده است که همه قراردادهای بین کارگر و کارفرما ثبت الکترونیکی شود.

حسینی با بیان اینکه ارتقای ایمنی کارگران یکی دیگر از برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای صیانت از زحمتکشان عرصه کار و تولید است، افزود: طی دو سال گذشته ظرفیت بازرسی از کارگاهها در سراسر کشور با حمایت لجستیکی افزایش یافته است.

وی توجه به استان‌های کمتر برخوردار را از راهبردهای اساسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد و گفت: این منطق برگرفته از نگاه و منطق انقلاب اسلامی و دولت انقلابی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص شرایط سیستان و بلوچستان و برنامه های این وزارتخانه برای استان نیز اظهار کرد: امسال برای کاهش نرخ بیکاری و جهش تولید با استفاده از ظرفیت سازی بخش تعاون استان عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران؛ کثرت فرهنگی و وحدت سیاسی
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • ضرورت بازنگری در دستورالعمل‌های تبلیغات محصولات آسیب رسان به سلامت
  • دیگر بهانه‌ای برای بیمه نکردن کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی‌حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است