Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی از خیران ۲۰ میلیون تومان به هموطنان زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد فرهادی در گفت‌وگو با شاخص، گفت: یکی از حامیان طرح اکرام ایتام ۲۰ میلیون تومان کمک برای هموطنان زلزله زده کرمانشاه اعم از پوشاک و موادغذایی مورد نیاز را اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین کارکنان شرکت گاز استان قزوین با اهدای ۱۰ میلیون تومان کالاهای مورد نیاز مناطق زلزله زده، در یاری رسانی به هموطنان زلزله زده کرمانشاه مشارکت کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمیته امداد استان قزوین در حال برنامه ریزی و جمع آوری کمک های مردمی برای ساخت مسکن برای مددجویان مناطق زلزله در کرمانشاه است.

وی اعلام کرد: کمیته امداد استان قزوین کار ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی را متعهد شده است که به نظر می رسد با همراهی خیران و نیکوکار بتوانیم در این زمینه گام های مثبتی برداریم.

فرهادی توضیح داد: در حال حاضر احسان لشگری قهرمان کشتسی المیپک در استان قزوین با حضور در این عرصه پرچمدار جمع آوری کمک برای ساخت مسکن مددجویی شده است که امیدواریم با حضور خیران و نیکوکاران در کوتاه ترین زمان برای ساخت مسکن مددجویی در این مناطق اقدام کنیم.

وی تأکید کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار استان را دارند همچنین شماره حساب ۶۳۲۷۳۰۰۰ نزد بانک کشاورزی شعبه نواب و شماره حساب ۰۱۰۹۷۹۹۴۴۰۰۰۵ نزد بانک ملی ایران شعبه قزوین برای کمک‌های نقدی در نظرگرفته شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر روش‌های فوق از طریق دستگاه‌های خودپرداز، کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۴۵۴۰۶ نزد بانک ملی شعبه قزوین واریز کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی

علی چاله‌چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : طبق بررسی اولیه و گزارش مدیران شهرستانی و مراکز خدمات کشاورزی، در پی بارش‌های شدید و تگرگ روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه، خسارت ۲۵۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومانی به زیربخش‌های کشاورزی استان وارد آمده است.

چاله چاله افزود: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته ۳۰ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان شامل مزارع گندم، جو، کلزا و نخود در اثر بارندگی‌های شدید اخیر خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه خسارت وارده به این اراضی حدود ۲۳۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: در بارندگی‌های چند روز اخیر ۸۵ هکتار از باغات زیتون، انگور و گوجه سبز استان هم خسارت بیش از ۶.۲ میلیارد تومانی دیده اند.

چاله چاله با بیان اینکه دامپروری استان هم در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شده، گفت: در این بارش‌ها ۳۴ راس دام سبک و سه سر اسب تلف شده و سه واحد دامداری روستایی خسارت دیده اند که مجموع خسارت وارد شده در این بخش هم بیش از ۲.۵ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه تاسیسات زیربنایی بخش آب و خاک نیز در بارندگی‌های اخیر متحمل خسارت شده، گفت: خسارت این بخش هم پنج میلیارد تومان برآورده شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید