Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@04:04:22 GMT

اکران مردمى فیلم غیر مجاز با حضور خواننده و بازیگران این فیلم+فیلم

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۲۲۴۷

اکران مردمى فیلم غیر مجاز با حضور خواننده و بازیگران این فیلم+فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ویدیو اکران مردمى فیلم غیر مجاز که با حضور عوامل فیلم و هنرمندان در ایوان شمس برگزار شد.

حجم ویدیو: 3.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56 دانلود ویدیو

مراسم اکران خصوصی فیلم «غیرمجاز» به کارگردانی حسن یکتاپناه و تهیه کنندگی محمدحسین عامری پویا، شامگاه جمعه پنجم آبان با حضور میلاد کی مرام، علی لهراسبی، لیلا زارع، حسین محجوب، حسین فرحبخش، سعید سلطانی، محمدرضا طالقانی، علیرضا طلیسچی، مهرزاد امیرخانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در ایوان شمس برگزار شد.

اجرای مراسم اکران خصوصی این اثر سینمایی را کریم خودسیانی بر عهده داشت که پس از خوشامدگویی به مهمانان از عوامل فیلم خواست که روی صحنه بیایند و گفت: حسن یکتاپناه دارای بیست جایزه در عرصه بین المللی است و همین طور هم دوربین طلایی کن را گرفته است.

سپس محمدحسین عامری پویا تهیه کننده فیلم اظهار کرد: بعد از دو سال و نیم انتظار بالاخره فیلم ما اکران شد، ماجرای اکران نشدن فیلم ما برمی گردد به جریان فیلمسوزی ها در زمان اکران که دیروز هم محمدحسین فرحبخش در صدا و سیما پیرامون این مسایل صحبت کرد.

وی ادامه داد: در آخر هم فیلم ما در گروه آزاد اکران شد که شرایط خاص خودش را دارد و تهیه کننده ای که فیلمش را در این گروه به نمایش می گذارد، باید ریسک کند و من برای دیده شدن فیلم و شروع کار جدیدم، این ریسک را پذیرفتم.

همچنین کریم خودسیانی با اشاره به فعالیت مشترک خود با عامری پویا بیان کرد: فیلمنامه کار جدید عامری پویا را من نوشتم که طنز است و بزودی خبرهای خوبی را درباره آن خواهید شنید.

حسن یکتاپناه نیز به مهمانان خوشامد گفت و عنوان کرد: خوشحالم که اینجا حضور دارید و تشکر می کنم از زحمات تک تک عوامل فیلم و امیدوارم با اکران این فیلم خستگی کار از تن عوامل دربیاید و اکران خوبی را شاهد باشیم چراکه ما دو سال و نیم منتظر اکران این اثر سینمایی بودیم.

علی لهراسبی نیز یادآور شد: ابتدا که این کار به من پیشنهاد شد، فیلمنامه را خواندم و احساساتی شدم و اشک ریختم تا در نهایت موسیقی فیلم ساخته شد.

عوامل این اثر سینمایی عبارتند از تهیه کننده: محمدحسین عامری پویا، کارگردان: حسن یکتاپناه، نویسنده: محمد سلیمانی، تدوین: منوچهر اولیایی، مدیر فیلمبرداری و مجری طرح: رضا رخشان، مدیر برنامه ریزی: نغمه نظری، دستیار کارگردان: میثم بیدقی، مهدی مهرابی، منشی صحنه: مونا پیرایش، مدیر تولید: رضا نوروزی، جانشین تولید: فرزین فرزادنیا، طراح صحنه و لباس: علی وطن دوست، عکس: مهسا طیب طاهر، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

«غیر مجاز» داستان دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می آید، او در این راه با ناملایماتی روبرو می شود که توقع آن را ندارد. اکران این اثر از ١٠ آبان در سینماهای کشور آغاز خواهد شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم پرویزخان در قم

به گزارش قدس آنلاین، مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «پرویزخان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی با حضور جمعی از بازیگران این فیلم، هنرمندان و فیلمسازان، پیشکسوتان فوتبال و جمع کثیری از علاقه‌مندان صبح شنبه در پردیس سینمایی «بازار شهر» قم برگزار شد.

علی ثقفی نویسنده و کارگردان، علی فرحناک، محسن ساجدی، سید ابوالفضل موسوی، یاسین مسعودی و روزبه رئوفی از بازیگران فیلم «پرویزخان» در این مراسم حضور داشتند و درکنار تماشاگران سینما به تماشای این فیلم نشستند.

علی ثقفی کارگردان فیلم سینمایی «پرویزخان» ضمن قدردانی از حضور علاقه‌مندان و دعوت آن‌ها به تماشای فیلم در سخنانی، اظهار کرد: من در قم متولد شدم و بزرگ‌شده این شهر هستم، افتخار می‌کنم که در خدمت همشهریانم هستم و خیلی خوشحالم که این فیلم را در قم به همراه خانواده و استادان و هنرمندان شهرم می‌بینم.

وی به اکران مردمی فیلم «پرویزخان» در شهرهای مختلف کشور اشاره کرد و گفت: اکران مردمی فیلم در قم برای من بیشتر از هر جای دیگر ارزشمند است و همین‌جا از پدر و مادرم تشکر می‌کنم که از من حمایت کردند و دست‌شان را می‌بوسم.

این فیلمساز قمی در ادامه به پیشینه هنری خود در قم اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی که تئاتر را در قم شروع کردم شاگرد استاد علی فرحناک بودم و افتخار شاگردی‌شان را داشتم، زمانی هم که از تئاتر وارد فیلمسازی شدم، از کمک‌های او بهره‌مند شدم.

ثقفی اضافه کرد: زمانی که فیلم اولم را با هزینه شخصی ساختم، برای تولید فیلم دوم پول نداشتم و مدام به انجمن‌های فیلمسازی می‌رفتم اما استاد فرحناک با هزینه شخصی خود از آن فیلم حمایت کرد و محبت‌شان را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم؛ امیدوارم هنرجویان استان از بزرگانی مثل استاد فرحناک که گوهری در شهر قم هستند، برای پیشرفت خود کمک بگیرند.

در ادامه علی فرحناک از هنرمندان نام‌آشنای استان و از بازیگران فیلم «پرویزخان» در سخنانی با ابراز خرسندی از ساخت اولین فیلم علی ثقفی، اظهار کرد: او سال‌ها در عرصه فیلمسازی تلاش کرد و دوست داشت یک روز فیلم سینمایی بسازد که خوشبخانه به خواسته‌اش رسید.

وی ادامه داد: من همیشه پیگیر کارهای علی ثقفی بودم و خوشحالم اگر به اندازه سر سوزنی توانسته باشم به او کمک کنم که به آرزویش برسد؛ بدون اغراق می‌گویم می‌دانستم که او یک نابغه است و مطمئن باشید آینده بسیار درخشان‌تری از این فیلمساز خواهیم دید.

فرحناک در خصوص نقش خود در فیلم «پرویزخان»، گفت: من در این فیلم نقش کوتاهی دارم اما به دو دلیل برای حضور در این فیلم شوق و انگیزه داشتم، اول بخاطر علی ثقفی و دوم بخاطر سعید پورصمیمی که ثانیه‌ثانیه کنار او بودن تجربه است.

وی تصریح کرد: خوشحالم فیلم در جشنواره درخشید و با استقبال هنرمندان مواجه شد و در بحث داوری هم استحقاق بیشتری داشت اما آنچه که باید دیده می‌شد توانایی علی ثقفی بود که دیده شد.
همچنین محسن ساجدی از دیگر هنرمندان استان قم که در این فیلم نقش کوتاهی دارد، در سخنانی اظهار کرد: ۱۵ سال است که با علی ثقفی رفاقت دارم و افتخار می‌کنم با چنین فیلمسازی کار کردم، همیشه به او می‌گفتم تو یک روز فیلم سینمایی می‌سازی و می‌درخشی که این اتفاق افتاد.

در ادامه، علی ثقفی به معرفی سه بازیگر جوان فیلم «پرویزخان» پرداخت و گفت: زمانی که سید ابوالفضل موسوی به دفتر ما آمد، ۱۱۶ کیلو وزن داشت و فقط چهره‌اش به احمدرضا عابدزاده نزدیک بود، او در دو ماه حدود ۴۰ کیلو وزن کم کرد و باید بگویم در این مدت همه زندگی‌اش نقش عابدزاده شده بود.

وی تصریح کرد: همچنین یاسین مسعودی که در نقش کریم باوی ظاهر شد، بازیگر و فوتبالیست توانایی است و خوشحالم که از او در این فیلم استفاده کردیم.

کارگردان فیلم «پرویزخان» همچنین به بازی روزبه رئوفی در نقش «سیروس قایقران» اشاره کرد و گفت: نقش سیروس قایقران، نقش حساسی بود چرا که او در انزلی بسیار محبوب است، با اینکه چند گزینه مطرح را برای این نقش در نظر گرفته بودیم اما نتوانستم به «روزبه رئوفی» نه بگویم و واقعاً برای این نقش وقت گذاشت.

خاطرنشان می‌شود فیلم سینمایی «پرویز خان» که مقطعی از زندگی مرحوم پرویز دهداری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دهه ۶۰ را روایت می‌کند، به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی ساخته شده و پس از حضور در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر و نامزدی در ۹ رشته برای دریافت سیمرغ بلورین و کسب دو سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و بهترین تدوین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه، به اکران نوروز رسیده و این روزها در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمده است.

«پرویزخان» به همت سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» تولید شده و سعید پورصمیمی، مریم سعادت، خسرو احمدی، حمیدرضا پگاه، بهنام تشکر، علی باقری و المیرا دهقانی در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کدام بازیگران در «کودک شو» رقابت می‌کنند + ویدئو
  • اعتراض باشگاه داماش به داوری با شاهین
  • (تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت
  • اکران آنلاین «ویلای ساحلی» عیاری و ۲ فیلم دیگر
  • «ویلای ساحلی» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت/ «والدین امانتی» و «قطع فوری» در «سینما آنلاین»
  • پخش «اکازیون»به اولین روز نوروز رسید/ لیست بازیگران تکمیل شد
  • اکران مردمی فیلم پرویزخان در قم
  • (ویدئو) تیزر فیلم سینمایی «بی بدن» + معرفی بازیگران و عوامل تولید
  • حضور «داوود کیم»، خواننده کره‌ای در برنامه محفل + فیلم
  • کره زودتر از دنیا فیلم جدید بونگ جون‌هو را تماشا می‌کند