Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@21:56:04 GMT

پروژه حاکمیت هزاره یهود بر جهان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۳۴۹۶

پروژه حاکمیت هزاره یهود بر جهان

پشت پرده تصمیم ترامپ برای انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، پروژه حاکمیت هزاره یهود بر عالم است.

به گزارش مشرق، رضا سراج در کانال تلگرامی اش نوشت: پشت پرده تصمیم ترامپ برای انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، پروژه حاکمیت هزاره یهود بر عالم است. این پروژه بسیار خطرناک برای منطقه و جهان، از عقائد یهودیان ارتدوکس و پیروان فرقه یهودیان «حسیدی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حمایت «چارلز کوشنر» و لابی قدرتمند صهیونیست، ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا برگزیده شد. ترامپ نیز بعد از قدرت رسیدن، «جراد کوشنر» داماد یهودی‌اش را مسئول پروند صلح خاورمیانه کرد تا پروژه حاکمیت هزاره یهود بر جهان را اجرایی کند. «جراد کوشنر» و همسرش (ایوانکا ترامپ) از یهودیان ارتدوکس و پیرو فرقه یهودیان «حسیدی» هستند. پیروان این فرقه همانند فرقه‌ صهیونیست مسیحی، «موعودگرا» بوده و معتقد به آرماگدون و جنگ آخرالزمان، بازسازی معبد سوم سلیمان، حکومت هزاره یهود در آخرالزمان می‌باشند. دشمنی با مسلمانان و زمینه سازی برای نابودی آنان، از باورهای مشترک یهودیان صهیونیست و مسیحیان صهیونیست است.

با این شرایط برای حفظ امنیت و موجودیت اسرائیل و تحقق پروژه حاکمیت هزاره یهود بر جهان، باید منتظر شکل جدیدی از جنگ نیابتی و جنگ صلیبی سوم در منطقه باشیم.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علّت تغییر رویکرد احتمالی اسرائیل در برابر حماس/ امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان

امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان، استفاده اوکراین از پهپادهای دوربرد، علّت تغییر رویکرد احتمالی رژیم صهیونیستی در برابر حماس و مشخص‌شدن سهمیه ارز سفر حج ۱۴۰۳ از مهمترین اخبار شامگاهی دهم اردیبهشت بودند.

به گزارش ایسنا، شامگاه دوشنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ اخباری در حوزه‌های مختلف منتشر شد که در ادامه گزیده‌ای از آنها را مرور می‌کنید:

 عقب‌نشینی اسرائیل در توافق با حماس 

تجمع خانواده‌های اسرای اسرائیلی در تل‌آویو

جهان - نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از مقامات مطلع نوشت تل‌آویو به کاهش تعداد اسرای صهیونیست که در مرحله اول توافق آتش‌بس با حماس آزاد می‌شوند، رضایت داده است. این گزارش تاکید می‌کند مقامات صهیونیست که می‌خواستند ناشناس باقی بمانند به نیویورک‌تایمز گفته‌اند تل‌آویو هم‌اکنون با آزادی ۳۳ اسیر صهیونیست در مرحله اول توافق آتش‌بس با حماس موافقت کرده است. این مقامات گفته‌اند بخشی از این تغییر رویکرد و عقب‌نشینی به دلیل کشته‌شدن ۴۰ اسیر در حملات به غزه بوده است.

ادامه تظاهرات هزاران صهیونیست علیه دولت نتانیاهو

هزاران نفر از شهرک‌نشینان امشب بار دیگر علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو دست به تظاهرات زدند. روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت با انتشار این خبر تاکید کرد خواسته اصلی تظاهرات کنندگان مبادله اسرا با مقاومت در غزه و تعویق عملیات نظامی علیه رفح است. معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

جنگ پهپادها در اوکراین

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» هم در گزارشی از استفاده ارتش اوکراین از پهپادهای دوربرد در جنگ با روسیه خبر داده است. این گزارش یادآور شده است که پهپادهای تولیدی دارای حداکثر برد ۵۰۰ مایل است و برای رفع نیازهای فزاینده ارتش اوکراین برای آنکه حملاتش به عمق اراضی روسیه در سومین سال جنگ را تشدید کند طراحی شده‌اند. 

 کشتی‌های ایرانی در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌شوند

سیاسی - امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به برنامه‌های نیروی دریایی برای تامین امنیت خلیج‌ فارس و اسکورت نفتکش‌های ایرانی تاکید کرد: خلیج‌ فارس امروز امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان محسوب می‌شود و ما عمدتا اسکورت کشتی‌هایمان در مناطقی مثل خلیج عدن و اقیانوس اطلس را انجام می‌دهیم.

ارز مسافران حج مشخص شد

فرهنگی - شورای برنامه‌ریزی بعثه و سازمان حج و زیارت، سهمیه ارز سفر حج ۱۴۰۳ را برای هر زائر ۵۰۰ یورو اعلام کرد. به گفته ایمان شمسایی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج، این مبلغ در سهمیه ارز سالانه افرادی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، محاسبه نخواهد شد.

دیگر اخبار مهم امروز اداره فرهنگی از کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران، ۳ سریال جدید تلویزیون و معرفی داوران جشنواره کن را می‌توانید اینجا بخوانید.

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

اجتماعی - رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: شماره ناشناسی با موبایل همسر این فرد تماس گرفته و مدعی شده که همسرش را ربوده است و با تهدید به قتل او، درخواست کرده تا با پرداخت رمز ارز تتر به‌ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال جان او را نجات دهد. 

پای دوربین‌های هوشمند پلیس به ورزشگاه‌ها باز می‌شود

 فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ نیز با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت: نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

دیده‌شدن پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان 

استان‌ها - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از ثبت اولین مشاهده‌ گونه با ارزش و نادر پلنگ ایرانی در سال ۱۴۰۳ توسط عکاسان حیات وحش با هماهنگی این اداره کل در زیستگاه‌های استان خبر داد.  در ایران ۱۰ گونه گربه‌سانان وجود داشته که با انقراض شیر ایرانی و ببر مازندران، این تعداد به هشت گونه کاهش یافته و از هشت گونه گربه‌سانان کشور تاکنون پنج گونه شامل پلنگ ایرانی، کاراکال، سیاه گوش، گربه جنگلی و گربه وحشی در لرستان شناسایی و ثبت شده است.

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان خبر داد. وی تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی است و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

دنیای علم و فناوری هم دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت شاهد رخدادهای جالبی بود که این گزارش به اختصار به آنها پرداخته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علّت تغییر رویکرد احتمالی اسرائیل در برابر حماس/ امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران
  • فیلم| تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها