Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماره های تماس برای دریافت نظرها، پیشنهادها و شکایات سپرده گذاران محترم تعاونی های اعتبار منحله غیرمجاز افضل توس، وحدت و تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان (آرمان) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، با اقدام های انجام شده در خصوص بازپرداخت سپرده سپرده گذاران محترم تعاونی های سه گانه و همکاری و مساعدت بانک های تجارت، آینده و موسسه اعتباری ملل، به آگاهی می رساند:

به منظور تسهیل امور مربوط به بازپرداخت سپرده ها و ایجاد بستر مناسب برای پاسخگویی به مشکلات سپرده گذاران نهادهای موصوف، این دسته از سپرده گذاران می توانند هرگونه شکایت، پرسش و پیشنهاد را با شماره های زیر مطرح کنند:

بانک تجارت (سپرده گذارن تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان):

021-88932711

021-88932712

021-1554

بانک آینده (سپرده گذاران تعاونی افضل توس):

021-27663200

موسسه اعتباری ملل(سپرده گذاران تعاونی وحدت):

021-88620779

021-88620771

بدیهی است پیشنهادها و شکایت های احتمالی سپرده گذاران و مشتریان تعاونی های پیش گفته، بررسی و پاسخ لازم داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R1012122/P1012122/S7,77,79/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلماس گفت: پیکر این پدر شهید در بردوش مردم قدر شناس سلماس تشییع و در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

خانم پناهی گفت: شهید جعفر بابازاده در سال ۱۳۴۴در سلماس چشم به جهان گشود و بلافاصله پس از آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شد .

او گفت: شهید جعفر بابازاده در ۴اسفند ۶۲در عملیات خیبر و در جزیزه مجنون به درجه شهادت نایل امد و پیکر مطهر این شهید والامقام اول اسفند ۷۵تفحص و به خاک سپرده شد .

رییس بنیاد شهید سلماس گفت: این شهرستان ۷۲۸شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۱هزار ۱۵۷پرونده جانبازی و ۱٠۴پرونده ازاده را در برگ زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است.

دیگر خبرها

  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد