Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخست‌وزیر عراق در نطق تلویزیونی خود در خصوص پیروزی نهایی علیه داعش، ضمن تأکید بر همبستگی ملت عراق در مبارزه با داعش و شکست تروریسم در این کشور، از نقش برجسته آیت‌الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعه در عراق و همچنین نیروهای مردمی حشدالشعبی در پیروزی نهایی علیه داعش قدردانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق، از نقش برجسته یگانهای مردمی حشدالشعبی در شکست داعش در این کشور تمجید و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدرالعبادی شامگاه روز شنبه در نطق تلویزیونی ضمن اعلام رسمی پایان داعش در عراق گفت: مردم شریف عراق سرزمین‌تان به صورت کامل آزاد شد، رویای آزادی به واقعیت تبدیل شد. ما مأموریتی بسیار دشوار را به پایان بردیم، قهرمانان ما روز آخرین پایگاه‌های داعش را به کنترل خود درآوردند و تمام مناطق کشور را از وجود آنها پاکسازی کردند.


نخست‌وزیر عراق مهمترین عامل پیروزی در برابر گروه تروریستی داعش را وحدت میان ملت عراق و مشارکت تمام گروه‌ها و قومیت‌ها در مبارزه با تروریسم اعلام کرد.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم