Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی از خیران در قزوین، ۲۰ میلیون تومان به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، فرزاد فرهادی بیان کرد: یکی از حامیان طرح اکرام ایتام، 20 میلیون تومان کمک برای هموطنان زلزله زده کرمانشاه اعم از پوشاک و موادغذایی مورد نیاز را اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: همچنین کارکنان شرکت گاز استان قزوین با اهدای 10 میلیون تومان کالاهای مورد نیاز مناطق زلزله زده، در یاری رسانی به هموطنان زلزله زده کرمانشاه مشارکت کردند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمیته امداد استان قزوین در حال برنامه ریزی و جمع آوری کمک های مردمی برای ساخت مسکن برای مددجویان مناطق زلزله در کرمانشاه است.

 

وی اعلام کرد: کمیته امداد استان قزوین کار ساخت 200 واحد مسکونی را متعهد شده است که به نظر می رسد با همراهی خیران نیکوکار بتوانیم در این زمینه گام های مثبتی برداریم.

 

فرهادی توضیح داد: در حال حاضر احسان لشگری قهرمان کشتی المیپک در استان قزوین هم با حضور در این عرصه پرچمدار جمع آوری کمک برای ساخت مسکن مددجویی شده است که امیدواریم با حضور خیران و نیکوکاران در کوتاه ترین زمان برای ساخت مسکن مددجویی در این مناطق اقدام کنیم.

 

وی تأکید کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار استان را دارند همچنین شماره حساب 63273000 نزد بانک کشاورزی شعبه نواب و شماره حساب 0109799440005 نزد بانک ملی ایران شعبه قزوین برای کمک ‌های نقدی در نظرگرفته شده است.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر روش‌های فوق از طریق دستگاه‌های خودپرداز، کمک ‌های خود را به شماره کارت 6037991899645406 نزد بانک ملی شعبه قزوین واریز کنند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد

 ۲۲ بهمن ماه سال گذشته بود که اعضای تیم بسکتبال "رستمی" که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به دلیل خرابی خودروی سواری خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که دچار آتش سوزی شده بود، دچار سانحه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه، امروز پیکر رهام یزدی، سومین بسکتبالیست قزوینی نیز امروز پس از تشییع در بهشت صدر قزوین به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار