Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدآباد- رئیس دامپزشکی اسدآباد گفت: یک واحد تهیه محصولات لبنی به دلیل عدم رعایت بهداشت پلمب و از ادامه فعالیت در شهرستان محروم شد.

عادل بصیری‌ محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یک واحد تهیه و توزیع محصولات لبنی به صورت سنتی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب شد.

وی افزود: بازرسی از مراکز عرضه محصولات دامی توسط بازرسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی به‌صورت مستقیم و روزانه صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد عنوان کرد: از آنجایی‌ که نظارت بر فراورده‌های خام دامی بر عهده دامپزشکی است در همین راستا کارشناسان این اداره برای بررسی وضعیت بهداشتی تولید شیر و محصولات لبنی موجود به این واحد مراجعه کردند که صاحب مغازه مانع از ورود بازرسان شد و حاضر به همکاری با کارشناسان نبود.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و طی هماهنگی های صورت گرفته با نیروی انتظامی و با توجه به عدم اخذ مجوزهای بهداشتی قانونی لازم، واحد مورد نظر با همکاری مأموران پلیس پلمب و از ادامه فعالیت آن واحد جلوگیری به عمل آمد.

بصیری محمدپور عنوان کرد: علاوه بر مورد فوق، فردی که اقدام به کشتار و توزیع غیرمجاز دام در سطح شهرستان می کرد، دستگیر و به یکسال حبس تعزیزی محکوم شد.

وی تاکید کرد: کشتارگاه شهرستان اسدآباد به دلیل آلودگی زیست محیطی تعطیل شده و افراد برای ذبح دام باید به کشتارگاه همدان مراجعه کنند.

رئیس دامپزشکی اسدآباد افزود: کلاس‌های آموزشی ترویجی برای شهروندان در مقاطع مختلف، دانش‌آموزان، مساجد و صنف لبنیات توسط کارشناسان دامپزشکی در سطح شهر و روستاها برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: شهروندان باید در صورت مشاهده موارد غیربهداشتی در شهرستان، مراتب را با شماره ۱۵۱۲ در میان بگذارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی حسینی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر، یک مرکز غیر مجاز که در زمینه ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: وسایل و تجهیزات در مرکز غیرمجاز یادشده پس از انجام مراحل قانونی و با دستور مقام قضائی و حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی، ضبط شده و به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087396

دیگر خبرها

  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان