Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پردیس، حسن شهریاری مدیرعامل این شرکت پتروشیمی با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای افزایش بهره وری در حوزه آموزش گفت: همه نیروهای شاغل در شرکت اعم از نیروهای رسمی و پیمانکاری بر فرهنگ و رفتار سازمانی ما تاثیر دارند و ما باید برای همه آنها برنامه آموزشی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری افزود: باید به سمت آموزش هایی برویم که در نهایت به بهبود بهره وری و کیفیت زندگی نیروها منجر شود و کمیت و کیفیت آموزش در این راستا اهمیت پیدا می کند.
او با بیان اینکه باید از متدها و روش های آموزشی به روز و کارآمد استفاده کنیم، خاطر نشان ساخت: باید آموزش اثربخش داشته باشیم و با اتخاذ روش های مناسب اثربخشی دوره های آموزشی تعیین شود.
قائم مقام مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس نیز در این مراسم گفت: در مبحث آموزش بخش سخت افزاری ۱۵ درصد و بخش نرم افزاری ۸۵ درصد تأثیر دارد و اگر همان ۱۵ درصد تأمین نشود نمی توان آموزش بهینه ای داشت.
حسن ذوالفقاری با بیان اینکه ضرورت آموزش غیرقابل انکار است اضافه کرد: با راه اندازی این مرکز و تأمین زمینه سخت افزاری آموزش باید کیفیت نرم افزاری آموزش را نیز افزایش دهیم.
او درخصوص ساخت مرکز مجهز آموزش شرکت پتروشیمی در سال های آینده نیز گفت: در نظر داریم ساختمانی مجهز برای آموزش راه اندازی کنیم که برنامه ریزی های آن انجام شده است و با راه اندازی آن حتی امکان سرویس دهی مناسب آموزشی به سایر شرکت ها خواهیم داشت.
مدیر منابع انسانی شرکت پتروشیمی پردیس نیز در این مراسم با تبریک میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) و حضرت امام صادق(ع) و به فال نیک گرفتن تقارن افتتاح مرکز آموزش و یادگیری با این ایام گفت: آموزش باید در تمام سطوح و به همه نیروها در بخش های مختلف حوزه کاری آنها داده شود و باید برای آن سرمایه گذاری کنیم.
ابراهیم اسدیان با اشاره به ماموریت جدید اداره آموزش برای گسترش آموزش در همه ساختار سازمانی شرکت پتروشیمی پردیس گفت: برنامه آموزشی دوره بعد باید بر این اساس هدف گذاری شود و اولویت های آموزشی براساس نیاز مشاغل تنظیم شود.
او افزود: امیدوارم در این مرکز، آموزش به صورت مناسب به یادگیری اتصال پیدا کند و در عملکرد سازمان اثربخشی داشته باشد.
مرکز آموزش و یادگیری شرکت پتروشیمی پردیس با تجهیزات سخت افزاری روزآمد در مجاورت فاز سوم این مجتمع افتتاح شده است.

402

آموزش پتروشیمی بهبود بهره وری کیفیت نیروهای رسمی سخت افزار نرم افزار افزایش بهره وری رفتار سازمانی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش ، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ در استان فارس برگزار می شود.
سیامک کریمی افزود: آزمون مذکور در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می شود.
کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون را در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • مراسم روز معلم متفاوت در مرکز یادگیری دانا
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • یک عملکرد غیرمنتظره در مخچه کشف شد