Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@21:15:10 GMT

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۵۳۹۳

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب شد

وزیر علوم در حکمی ابراهیم صالحی عمران را به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، در این حکم آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در امر آموزش عالی و به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتظار دارد که بر اساس اهداف، سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی با بهره مندی از تجربیات مفید استادان، محققان و کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان و همفکری با سایر مسئولان، در راستای اعتلای نظام آموزش عالی کشور و بویژه آموزش‌های مهارتی و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، به روز رسانی و بازنگری دوره‌های آموزشی با توجه به نیاز بازار، توجه به آمایش سرزمین و آمایش آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه ای، ارزیابی درونی و برونی و اعتبار سنجی و رتبه بندی مراکز، تبدیل چند مرکز به مراکز آموزش عالی بین المللی، توسعه همکاری با سایر سازمان‌های دست اندرکار آموزش مهارتی در راستای هماهنگ سازی آموزش مهارتی در سطح کل کشور گام‌های موثری بردارید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و و اتخاذ رویکرد توام با عقلانیت و اعتدال به عنوان سیاست‌های محوری دولت تدبیر و امید و با صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی – فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

ابراهیم صالحی عمران متولد سال ۱۳۴۳ در شهرستان آمل، فارغ التحصیل رشته برنامه ریزی آموزشی از دانشگاه باث انگلستان در سال ۲۰۰۱ و استاد پایه ۳۰ دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران است.

وی تاکنون علاوه بر تالیف و ترجمه بیش از ۱۰ کتاب، راهنمایی و مشاوره بیش از ۲۰۰ رساله دکتری تخصصی و پایان نامه کارشناسی ارشد، چاپ حدود ۸۰ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و بین‌المللی، بیش از ۶۰ مقاله در همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و ۲۰ مقاله در کنفرانس‌های بین‌المللی ارائه داده است.

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه مازندران، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران، عضو کمیته تخصصی علمی و کاربردی شورای گسترش آموزش عالی، عضو کارگروه برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه‌ای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، عضو شورای تحقیقات و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، عضو شورای پژوهش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، رئیس دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران، مدیرکل امور آموزشی دانشگاه مازندران، مدیر گروه علوم تربیتی، مدیر برنامه ریزی و نظارت و سنجش آموزش دانشگاه مازندران، مدیر گروه آموزشی مدیریت آموزشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران از سوابق علمی و اجرایی وی است.

پیش از این ناصر شمس سرپرست این دانشگاه بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ محمدرضا وحیدی،افزود: این آزمون صبح روز جمعه 14 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در 57 حوزه امتحانی معرفی شده در استان کرمان برگزار می‌شود.   رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان کرمان گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی درحوزه های امتحانی 7 شهرستان(کرمان-بم-جیرفت-رودبارجنوب-زرند-سیرجان-کهنوج) برگزار خواهد شد.   وحیدی، تصریح کرد: در این آزمون که توسط سازمان جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد در مجموع  21169 نفر نام نویسی کرده و به رقابت خواهند پرداخت.  

دیگر خبرها

  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان