Web Analytics Made Easy - Statcounter

بيماري بي انضباطي که مدت هاست در واليبال شيوع پيدا کرده بود به علت پيشگيري و درمان نشدن حالا به يک سرطان صعب العلاج در فدراسيون بلندقامت ها تبديل شده است.

بهتر نبود پيش از اين اتفاقات کنوني، مسئولان مربوطه با تزريق راه حل هاي ويژه مانع از ريشه دواني اين بيماري در مويرگ هاي واليبال ايران شوند و از شيوع آن در واليبال بانوان جلوگيري مي کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا در اين رشته وضعيت به گونه اي شده که هر فردي که قصد گذر از حوالي فدراسيون واليبال را دارد دست به تهديد مي زند که اگر فلان شرايط يا خواسته را براي من فراهم نکنيد از اين طرف ها هم عبور نمي کنم.

سال هاست چندين مطلب در مورد راه هاي مقابله با افراد و حاميان مالي که دست به ماشه هستند و با کوچکترين حرکت براي رسيدن به خواسته هاي خود (هر چند غير قانوني)?فدراسيون را تهديد به رفتن و قطع همکاري مي کنند، ارائه کرديم اما متاسفانه چند روزي اين موضوع مورد بررسي قرار گرفت و بعد از پايان ليگ به دست فراموشي سپرده شد.

بعد از باشگاه ها و اسپانسرها، اين سالارها بودند که در واليبال قد علم کردند و هر روز چه در عرصه ملي و چه باشگاهي حاشيه سازي کردند، اين بيماري به همين جا ختم نشد چرا که بعد از آن به تماشاگران سرايت کرد و آن ها هم با راه هاي مختلف غير اخلاقي و حرفه اي به دنبال ايجاد حاشيه در جريان ديدارها بودند،?بعد از اين عده حالا نوبت به کادر فني هاي تيم ها رسيد آن ها هم مي خواهند در اين آب گل آلوده ماهي هاي خود را بگيرند تا دست خالي واليبال را ترک نکنند.

در اين روزهاي بد حالي واليبال بانوان هم سر و صداي خاص خود را بلند کرده اند ابتدا در تيم ملي شاهد سروصدا قديمي ترها بعد از خط خوردن از فهرست نفرات اعزامي به رقابت هاي قهرماني آسيا بوديم حالا هم در ليگ برتر، به طوري که هفته نخست با 2 ديدار لغو شده، برگزار شد و حامي مالي يکي از اين هشت تيم هم به سرعت بعد از اين که از ماجراي واليبال بانوان باخبر شد انصراف خود را به طور رسمي اعلام کرد.

در اين آشفته بازار قرار است هفتم دي ماه انتخابات رياست فدراسيون برگزار شود حالا بايد منتظر ماند و ديد که آيا رئيس جديد نسخه شفا بخشي براي اين بيماري ريشه دوانده در واليبال دارد؟
ياداشت از انسيه ورزنده

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور

بیست‌ویکمین دوره مسابقات پتانک کارگران کشور با شرکت ۹۲ تیم از سراسر کشور به یاد سردار شهید یوسف رضا ابوالفتحی برگزار شد.
 
تیم بانوان کارگر یزد با نام مشعل و تیم آقایان کارگر با نام فاتحان جک به عنوان نمایندگان استان یزد در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند؛ مژگان مساح، فاطمه زنده نور و زهرا شادیان در بخش بانوان و محمد شادیان، علی اصغر زارع و مهدی دهقان در بخش آقایان به مصاف رقبا رفتند.
 
پس از برگزاری رقابت‌های جذاب و نفس گیر میان ۴۶ تیم، بانوان استان در بخش سه نفره (تریپل) با یک نمایش خوب موفق شدند مقام سوم این دوره را کسب کنند؛ همچنین در بخش دونفره (دبل) در رتبه چهارم قرار گرفتند.
 
در بخش آقایان که ۴۶ تیم حضور داشتند نماینده استان از یک گروه سخت موفق به صعود شد ولی در مرحله حذفی با توجه به زمان بندی با یک امتیاز کمتر بازی را واگذار کرد و از صعود به دور بعد باز ماند.
 
لازم به ذکر است استان یزد در این رقابت‌ها در بخش‌های بانوان و آقایان فقط یک نماینده داشت و این در حالی بود که از سایر استان‌ها بیش از ۲ تیم حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور