Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول سامانه اطلاع رسانی سورم سرا گفت: رسانه از متن آحاد مردم بر می خیزد و زبان ملت می شود از مشکلات کف جامعه و تا بیان خدمات دولتمندان می گوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ عبدالرسول جوادی بالاجاده به همراه عوامل اجرایی این سامانه، با هدف هم افزایی توان رسانه ای و تعامل سازنده و همراهی و مشارکت در تولید محنوای خبرها و رویدادها روز 5 شنبه 16 آذر ماه از محل دفتر پایگاه خبری تحلیلی رادکانا از بخشهای رسانه ای بازدید و به گفتگوی تعاملی دو رسانه رادکانا و سورم سرا پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقش و جایگاه رسانه ای و تاثیر عملکرد رسانه در پیگیری مطالبات و کاهش مشکلات فراروی جامعه اشاره و بیان کرد: ” رسانه ای برای جامعه مفید است که در خدمت جامعه و افراد آن باشد و اوج عملکرد رسانه ای آن گره گشایی از مشکلات جامعه ترسیم شده باشد “.

رسانه از متن آحاد مردم برمی خیزد و زبان ملت می شود

مدیر مسئول سامانه اطلاع رسانی سورم سرا با بیان اینکه رسانه از متن آحاد مردم بر می خیزد و زبان ملت می شود از مشکلات کف جامعه و تا بیان خدمات دولتمندان می گوید، گفت: از این رو درصدد است تعامل مردم و دولت را حلقه ای مستحکم سازد مورد اعتماد قرار میگیرد و نقشی ایفایی آن اثر بخش و موثر می باشد.

جوادی بالاجاده اظهار داشت: اگر در مقابل این همه برنامه های دولت و مطالبات مردمی در اختیار گروهی خاص و تحقق سیاسی و یا اجتماعی آنان قرار گیرد نقش اثرگزاری آن در بین جامعه که همان اعتماد عمومی است کم رنگ می شود.

در فضای رسانه ای، سربازان حفاظت و صیانت از اصول و ارزشهای نظام هستیم

وی به زوایای دیگر مسئولیت های رسانه ای نیز اشاره کرد که همه ما در فضای رسانه ای سربازان حفاظت و صیانت از اصول و ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارکان آن هستیم بر این اصل باید نقش بر واقع گویی و بیان مقایسه ای خدمات نظام مقدس در عرصه های مختلف جامعه برای مردم و بازتاب دقیق و بدون حاشیه مشکلات و مطالبات مردم در جهت ابلاغ آن به مسئولان محترم برای برنامه ریزی و رفع مشکلات جامعه را ایفا نماییم.

مدیر سامانه اطلاع رسانی سورم سرا در ادامه این گفتگو به پتانسیل بسیار باارزش و ذخیره ای ارزشمند از نیروهای فرهنگی، انقلابی، هنری و ورزشی از برادران و خواهران بالاخص وجود با برکت علمای بزرگوار منطقه در رأس وجود با ارزش حضرت حجه الاسلام والمسلمین شاعری امام جمعه محترم که محور وفاق و حرکت جامعه هستند اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از مسئولیت های رسانه پرداختن به زوایای مختلف برجستگی های این پتانسیلها و ظرفیتهای با ارزش فرهنگی در منطقه است.

این قعال رسانه ای معرفی آنان و عملکرد انقلابی گری، جهاد و ایثار و فرهنگ و هنر و اهتزار پرچم جمهوری اسلامی در عرصه های علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری و… در سطوح ملی و بین المللی را ضرورت کار رسانه ها یاد کرد.

رادکانا رسانه معتمد و مورد وثوق مردم کردکوی و منطقه است

جوادی بالاجاده از پایگاه خبری تحلیلی رادکانا به عنوان یک رسانه معتمد و مورد وثوق مردم کردکوی و منطقه یاد کرد و اظهار داشت: مسئولان و مدیران و خبرنگاران این رسانه با دلسوزی برای بیان عملکرد مدیران دستگاهها و انعکاس مشکلات و مطالبات جامعه قدم بر می دارند.

وی تلاش رسانه ای این سامانه در عرصه های ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت و همسویی با اهداف نظام مقدس بسیار مطلوب و شایسته ارزیابی کرد و گفت: اسستمرار این حرکت به عضوگیری خبرنگارانی همسو با سیاستهای رسانه ای رادکانا در هر محله و روستای تابع برای بروز رسانی رویدادها و اخبار و مشکلات لازم است.

مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانه ای رادکانا در این نشست صمیمی از همکاری و همراهی و مشارکت نزدیک سامانه سورم سرا که دارای قدمتی بیش از یک دهه می باشد، قدردانی کرد.

وی با اشاره به تلاش و دلسوزی مدیران این رسانه در تبیین برنامه های رسانه ای بالاخص در معرفی پتانسیلها و ظرفیتهای فرهنگی، هنری، ورزشی، انقلابی و ایثار و جهاد در منطقه، اذعان کرد: سامانه اطلاع رسانی سورم سرا یکی از پایگاههای فعال در عرصه تولید خبر در منطقه به شمار می روند.

سورم سرا در گره گشایی از مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی در منطقه نقش برجسته ای دارد

مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رادکانا با بیان اینکه سامانه اطلاع رسانی سورم سرا در تحلیل و تفسیر برنامه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در منطقه نقش برجسته ای دارد، افزود: تعامل رسانه ای ایجاد شده در دو رسانه رادکانا و سورم سرا محوری برای رفع مشکلات منطقه و تلاش برای توسعه همه جانبه مفید و موثر خواهد بود.

وی در ادامه همسویی رسانه ها در منطقه برای گره گشایی از مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی و رفع مشکلات و توسعه همه جانبه را بسیار مفید عنوان کرد.

علی لیاقتی نشست های تجزیه و تحیل رسانه ای برای همه مدیران گروهها، پایگاههای خبری و رسانه ها را در منطقه بسیار لازم و ضروری دانست.

در پایان نیز علی لیاقتی مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رادکانا از عبدالرسول جوادی بالاجاده و هیئت همراه در بازدید از مجموعه رادکانا قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس

طرفداری| مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به شدت به یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور تاخت.

انتشار ویدئویی از پیرمردی هوادار سپاهان در حاشیه دیدار این تیم مقابل پرسپولیس خبرساز شد و واکنش‌های بسیار تندی را به دنبال داشت. در ادامه این فرد از دختران هوادار پرسپولیس عذرخواهی کرد، ولی باشگاه سپاهان معتقد بود باید هویت منتشرکنندگان این ویدئو نیز مشخص شود. محمدرضا میرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک استوری از رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور بار دیگر به منتشرکنندگان ویدئوی مذکور اشاره کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رسانه عبری زبان هدف بعدی ارتش اسرائیل در رفح را اعلام کرد
  • هلاکت یک صهیونیست در مصر
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم