Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مسعود برزگر جلالی با اشاره به اجرای شبانه روزی طرح جامع زیباسازی و خدماتی "گوزل تبریزیم" به همت نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز، گفت: در راستای اجرای این طرح تمامی توان خود را برای ایجاد فضای متفاوت زندگی به کار خواهیم بست.

وی افزود: تا کنون هفت هزارو ۴۹ مورد رفع خطر فیزیکی نصب شده در مسیر پیاده روها و معابر با صدور دعوتنامه مشارکت عمومی به مغازه داران صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگر جلالی با اعلام اینکه تمامی تماسهای شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز مورد بررسی قرار می گیرد اظهار داشت: ترمیم و کفسازی پیاده رو ها و اصلاح معابر شهری برای تسهیل تردد خودروها بیشترین موارد مطالباتی شهروندان ثبت شده است.

وی ادامه داد: به این منظور تا کنون یک هزار و ۳۰۰ متر مربع ترمیم و کفسازی پیاده رو ها، ۴۴۴ تن کاترزنی و لکه گیری آسفالت، ۲۳۰ تن تراشه ریزی در محل های حفاری شده، ۸۲۵ مورد تعویض لامپ سیستم روشنایی معابر شهری، ۳۶۵ مورد همسطح سازی دریچه های فاضلابی انجام شده است.

معاون شهردار تبریز تصریح کرد: در همین راستا بیش از یک هزار و ۶۰۰ متر طولی بازسازی و اصلاح جداول حاشیه معابر شهری، هفت هزار و ۲۰۰ متربع رنگ آمیزی نرده، دیوار نویسی سطح شهر و سه هزار و ۳۸۰ مورد رنگ آمیزی و زیباسازی مبلمان شهری، پایه چراغ ها، پل و غیره نیز صورت گرفته است.

مسعود برزگر جلالی از دیگر موارد مطالباتی شهروندان طی تماس با سامانه ۱۳۷ را جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و نظارت بر عملیات احداث در کارگاه های ساختمانی سطح شهر اعلام کرد و گفت: اصلاح رویه نظارت بر اجرای پروژه های ساختمانی سطح شهر در کنار جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز از مهمترین ارکان اجرای طرح "گوزل تبریزیم" است و در همین راستا تمامی این موارد شناسایی و منجر به صدور اخطاریه و تخریب، یا معرفی به ماده صد شهرداری می شود و تا کنون .

وی همچنین با اشاره به اینکه اصلاح فضای سبز شهریکی دیگر از اولویت اجرایی این طرح محسوب می شود، افزود: تا کنون سه هزار و ۶۹۹ مورد حذف کنده درختان شکسته، دو هزار و ۹۴۴ هرس درخت با بهره گیری از چسب و فوم مخصوص و شش هزار و ۷۵۰ متر مکعب خاکبرداری و خزان برداری از روفوژ های سطح شهر اتفاق افتاده است.

برزگر جلالی همچنین شناسایی، صدور اخطاریه ترمیم و تخریب در خصوص بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداریها را ۵۵ مورد و شناسایی ۴۲۸ قطعه زمین خالی و صدور اخطاریه و پاکسازی، نخاله برداری و تسطیح در طول اجرای این طرح تا کنون انجام شده است.

وی یاد آور شد: زنده گیری ۱۸۷ قلاده سگ و انتقال آن به پناه گاه پردیس، طعمه گذاری و سم پاشی کانل های آب های سطحی شهر از دیگر موارد اجرایی در راستای اهداف بهداشت محیطی شهرداری تبریز است.

معاون خدملت شهری شهردار تبریز سه هزار و ۵۲۱ مورد رفع سد معبر، صدور اخطاریه و دعوتنامه مشارکت عمومی با هدف ساماندهی سد معبر خودرویی، مغازه ها و دستفروشان را از دیگر فعالیت ها در راستای اجرای طرح " گوزل تبریزیم" عنوان کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند

مشاور وزیر راه‌وشهرسازی از ضرورت ایجاد دهکدۀ شهری برای رفع مشکل مسکن در لرستان خبر داد و گفت: ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، روح‌الله اکبری، مشاور وزیر راه‌وشهرسازی، شامگاه شنبه، در جلسۀ شورای مسکن لرستان گفت: تأمین زمین در این استان به‌دلیل وضعیت جغرافیایی دشوار است.

او با بیان اینکه 20 درصد جمعیت لرستان فاقد مسکن هستند، اضافه کرد: این استان در اجرای طرح خودمالک شهری پیشرفتی ندارد.

مشاور وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به ظرفیت لرستان برای ساخت دهکدۀ شهری یادآور شد: ایجاد دهکدۀ شهری با حفظ باغات کشاورزی یکی از راه‌های ساخت واحد مسکونی در این استان است.

اکبری با تأکید به دسترسی روستاها به آب، برق و گاز، بیان کرد: زیرساخت‌های ایجاد دهکدۀ شهری در لرستان فراهم است و فرایند تصویب این طرح نیز قابل حل‌وفصل است.

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار لرستان

ابوطالب شفقت، استاندار لرستان، نیز در این جلسه گفت: عدم رفع مشکل تأمین زمین برای اجرای طرح ملی مسکن در این استان قابل توجیه نیست و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای این طرح هستند.

او با تعیین مهلت یک هفته‌ای برای تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن در لرستان، اضافه کرد: این موضوع هرچه سریع‌تر باید در این استان رفع شود.

استاندار لرستان تأکید کرد: جلسات شورای مسکن در این استان باید به‌صورت منظم و با مشارکت دستگاه‌های تأثیرگذار برای اجرای طرح ملی مسکن تشکیل شود.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت