Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: تفکر بسیجی از زمان تشکیل آن در تمامی عرصه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی موفق عمل کرده و این دوراندیشی امام خمینی (ره) تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام اکبر قیامی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل امروز (19 آذرماه) در یادواره شهدای بسیج کارمندی شهرستان اردبیل گفت: تکریم و خدمت در دستگاه های اجرایی باید با روحیه بسیجی به مردم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه اقشار کارمندان در زمان خدمت حافظ خون شهدا هستند، تصریح کرد: تفکر بسیجی از زمان تشکیل آن در تمامی عرصه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی موفق عمل کرده و این دوراندیشی امام خمینی (ره) تقدیر است.

 

حجت الاسلام قیامی با یادآوری این مطلب که قدم های نوجوانان و جوانان به عنوان مدافعان حرم امروز به عنوان پاسداران خون شهدا دوران دفاع مقدس دیده می شود، خاطر نشان کرد: آنچه مدافعان حرم انجام دادند و می دهند سرافراز و سربلندی دین مبین اسلام است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اعلام این مطلب که شهدا به واقع به فرموده خداوند متعال زنده هستند که امروز تفکر شهادت را در جامعه می بیینیم، عنوان کرد: فداکاری نوجوانان و جوانان در عرصه های دفاع از انقلاب و ارزش های دفاع مقدس و حریم اهل بیت (علیهم السلام) به خوبی عمل کردند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی تخلیه نخاله روی تپه تاریخی فرخ آباد

سرهنگ مهدی داور گفت: پیرو کسب خبر توسط یگان حفاظت میراث فرهنگی استان البرز مبنی بر تخلیه انبوه نخاله‌های ساختمانی بر روی عرصه و حریم تپه تاریخی فرخ آباد بلافاصله مأموران یگان حفاظت میراث فرهنگی استان البرز در محل حضور یافتند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان البرز افزود: نیروی‌های یگان حفاظت ضمن اخذ دستور مقام قضائی و با مساعدت نیروهای خدوم فراجا در حوزه استحفاظی به توقیف خودرو و ابزار مورد استفاده در تخلیه نخاله‌ها در عرصه تپه تاریخی پرداختند.

وی گفت: در این راستا دو نفر نیز دستگیر و به محاکم قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • پیروان امام صادق(ع) در مسیر تمدن‌سازی
  • وعده‌های مسؤولان در عرصه‌های اقتصادی محقق شود
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کنشگری فعال در عرصه تعلیم و تربیت است
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله روی تپه تاریخی فرخ آباد
  • تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی