Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان در رابطه با کارخانه سیمان گیلان سبز دیلمان گفت: اگر می‌خواستیم امروز تصمیم بگیر فرق داشت تا اینکه بخواهیم در رابه با کار انجام‌شده‌ای حرف بزنیم، اگر خوب است که بسیار عالی و اگر مشکلی دارد نیز نمی‌توانیم آن را تعطیل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از درسیاهکل، دقایقی قبل، مصطفی سالاری در جلسه رفع موانع تولید سیاهکل که در سالن شهید آوینی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، خطاب به مدیران کل استان گیلان، گفت: سفر روزانه خود را به شهرستان ها افزایش بدهید، برای این کار با فرماندار هماهنگ شوید و در یک روز از صبح تا غروب به شهرستان ها بروید و با مردم دیدار کنید تا مشکلات پیگیری و رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در رابطه با کارخانه سیمان گیلان سبز دیلمان گفت: اگر می خواستیم امروز تصمیم بگیر فرق داشت تا اینکه بخواهیم در رابه با کار انجام شده ای حرف بزنیم، اگر خوب است که بسیار عالی و اگر مشکلی دارد نیز نمی توانیم آن را تعطیل کنیم.   استاندار گیلان خاطرنشان کرد: یکی از خوبی های کارخانه سیمان این است که مردم منطقه در آن مشغول هستند و یکی از بدی های آن نیز ایجاد مشکلات توسط ماشین های سنگین حمل سیمان است که باید رفع شود.   سالاری افزود: البته کارخانه سیمان باید خدماتی نیز به مردم بدهد که می گویند داده ایم، اما در آمارها تناقض وجود دارد که می بایست در بهداشت، ورزش و … به مردم منطقه خدمات رسانی کنند.   وی در رابطه با مطالبات چایکاران گفت: دولت سهم خود را در هفته گذشته به صورت کامل پرداخت کرده، اما باید پیگیر مطالبات از طریق کارخانه داران بود که از مردم همین منطقه هستند.   نماینده عالی دولت در استان گیلان در رابطه با مشکل زباله استان گیلان، ابراز کرد: تنها راهی که بخواهیم مشکل را حل کنیم این است که در سه نقطه از استان زباله سوز راه اندازی کنیم تا مشکل برطرف شود.   سالاری در رابطه با مدارس بدون استفاده گفت: می بایست این واحدها را در اختیار واحدهای گردشگری داد تا بتوان از این طریق در منطقه اشتقالزایی انجام شود.   وی با اشاره به مشکلات موجود درسیاهکل که توسط دهیاران و مسئولین این شهرستان بیان شد، بیان کرد: باید با اولویت بندی مشکلات شهرستان سیاهکل برطرف شود.   استاندار گیلان با بیان اینکه نظر مردم برای ما بسیار مهم است، گفت: با انجام سفرهای شهرستانی و جویا شدن مشکلات مردم؛ توزیع اعتبارات در استان را انجام می دهیم.   سالاری با بیان اینکه مشکل مردم اشتغالزایی است، تصریح کرد: مشکل مردم در حال حاضر همین است و از دهیاران و شوراها م می خواهم تا علاوه بر مباحث عمرانی در این موضوع نیز ورود کنند.   وی ابراز کرد: درسیاهکل دو ظرفیت گردشگری و کشاورزی وجود دارد که می توانند در این شهرستان به یکدیگر کمک کنند.   نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه اولویت اول ما در استان و به ویژه سیاهکل گردشگری است، گفت: ما آمادگی داریم سرپوشه ای که بازاریابی و هماهنگی های لازم را برای واحدهای بوم گردی و هتل داری انجام دهد را جوانان و یا شرکت های ثبت شده به شهرستان بدهیم.   سالاری با اشاره به استفاده از تسهیلات دولتی به اشتغال آفرین های روستایی تصریح کرد: اگر شخصی بخواهد در روستایی یک واحد بوم گردی انجام دهد؛ در طرح هادی از آنها حمایت می شود، اما اگر افرادی بخواهند از شهرهای دیگر در اینجا ویلاسازی کنند مورد حمایت ما نیستند.   وی افزود: می بایست برای پیشرفت بخش گردشگری؛ آنت دهی تلفن همراه و اینترنت در منطقه تقویت شود.   استاندار گیلان در رابطه با بخش کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی می بایست طرح، پیشنهاد و حمایت های لازم را برای بخش کشاورزی، به ویژه مناطق محروم انجام دهد.   سالاری در رابطه با مشکلات آب شرب روستاها، بیان کرد: محلی کردن تأمین آب، مشکلات خودش را دارد و هزینه زیاد و اختلاف سطح موجود موجب می شود تا نتوانیم در همه جا به صورت مجتمع انجام بدهیم.   وی با بیان اینکه پیگیر اجرایی شدن سد دیلمان هستیم، گفت: برخی از مسئولین شهرستانی از آب منطقه ای گلایه مند هستند که باید پیگیر آن باشند تا این سد اجرایی شود.   استاندار گیلان تصریح کرد: در بخش گازرسانی سعی می کنیم موانع قانونی جهت گازرسانی به روستاها را رفع کنیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود

سید علی یزدی خواه  در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با اشاره به مشکلات شهر میمند، گفت: جهش تولید امسال باید در راستای تسهیل مقررات و تامین مالی طرح‌های دست‌های اجرا باشد همچنین مشکل کهنه منطقه میمند را در استانداری فارس طرح موضوع کردیم و بنا شد کارگروه تخصصی بررسی تشکیل شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: آمادگی داریم که مشکلات منطقه میمند نظیر وقف و موقوفات را پیگیری کنیم.

میمند در مسیر پیشرفت قرار گرفته است

معاون گردشگری و زیارتی استاندار فارس نیز با بیان اینکه شهر میمند امروز با اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، اظهار داشت: کار‌های انجام شده در شهر میمند نشان از نتیجه گرفتن هم افزایی میان مسئولان، مدیران و مردم بوده و اهتمام و کوشش جمعی که بر گرفته از عزم و خرد مردم است در تاریخ ثبت خواهد شد.

محمد فرخ زاده با اشاره به اینکه پروژه‌ها در شهر میمند باید در ۳ بخش توجه ویژه داشت، خاطرنشان کرد: پروژه‌های ایجادی باید ادامه داشته باشد و پروژه‌های نوع سرمایه گذاری از کار‌های ارزشمند پیش رو خواهد بود.

فرخ زاده افزود: استان فارس قطب سلامت کشور است که یکی از قطب بودن آن پیشگیری نظیر خوراک و نوشیدنی‌های سالم است و شهرستان فیروز آباد و میمند در این بخش نقش آفرین هستند همچنین باید رویداد‌هایی برای معرفی شهر میمند در کشور داشته باشیم از این رو از وزارت میراث فرهنگی میخواهیم جشنواره ملی سردنوش و دمنوش‌ها در شهر میمند برگزار شود.

بنا به گفته معاون استاندار فارس، شهر میمند برای معرفی خود نیازمند المان است چراکه این المان‌ها می‌تواند در شبانه روز گویای روایت و هویت این دیار باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه جشنواره حجاران و دست ساخته‌ها در میمند با بهره گیری از فرهنگ میمند برگزار شود، تاکید کرد: صنعت شیشه گری موضوع مهمی است که می‌توان باتوجه به سبقه تاریخی این شهر، رویداد ملی شیشه‌گران در میمند برگزار شود همچنین میتوان ناحیه صنعتی شیشه‌گری را در این خطه ایجاد کرد.

او خاطرنشان کرد: تاسیسات گردشگری نیازمند تقویت در شهر میمند است و میهمانان زیادی به این دیار سفر می‌کنند، از این رو باید در خصوص اقامتگاه‌ها اقدامات جدی شکل گیرد.

معاون استاندار فارس ظرفیت‌های بیشمار استان فارس را مورد توجه قرار داد و افزود: در حوزه باغات، استان فارس رتبه اول را در کشور دارد و شهر میمند خاستگاه چند محصول مهم است که می‌تواند در حوزه گردشگری کشاورزی نقش آفرینی کند بنابراین پیشنهاد داریم که وزارت جهاد کشاورزی اراضی متعددی که می‌تواند را به صورت سهامی به عنوان یک مزرعه کشت و زر در اختیار مردم قرار دهد تا آورده اقتصادی داشته باشد و مردم هم کار سرآمدی کشت را انجام دهند تا منجر به تولید شود. همچنین امسال اجرای بیش از ۲۰ عنوان پروژه محوری برای شهر میمند پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • زباله سوز؛ نقطه پایانی رفع ابَرچالش سراوان
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک