Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلدختر- فرمانده انتظامی لرستان از کاهش ۲۰ درصدی انواع سرقت در شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان پلدختر در حوزه های مبارزه باکالای قاچاق و کشفیات مواد مخدر فعالیت ستودنی دارد.

وی افزود: این اقدام ها و کاهش سرقت در شهرستان پلدختر از میانگین استانی و کشوری (۱۶ درصد)، بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان گفت: حدود ۹۰ درصد سرقت های این شهرستان کشف شده است که با افزایش ۲۱ درصدی نسبت به سال گذشته، ۲۰ درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

وی افزود: نقاط آلوده روستاهای شهرستان پلدختر در طرح پاکسازی شناسایی و به طور کامل پاکسازی شده که مورد رضایت و خشنودی مردم قرار گرفته است.

احداث پایگاه ایست و بازرسی در منطقه «پل زال»

سردار مهدیان نسب خاطر نشان کرد: در بازدید میدانی از پاسگاه های انتظامی پلدختر  یک دستگاه خودروی آماده به کار در راستای تقویت آنها تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: به لحاظ موقعیت جغرافیایی شهرستان پلدختر شریان حیاتی مرکز به جنوب است که باید امنیت در آن تقویت شود، بر این اساس درصدد پیگیری احداث پایگاه ایست و بازرسی در منطقه پل زال این شهرستان هستیم.

وی افزود: ۱۸ اولویت ماموریتی در نظر گرفته شده و ۱۶ طرح پیشگیری در استان برنامه ریزی شده و چهار طرح عملیاتی برای برطرف کردن خلاء های انتظامی شهرستان ها اجرا می شود که طرح های خلاقانه بسیار خوبی است.

سردار مهدیان نسب خاطر نشان کرد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری چهار اولویت نیروی انتظامی به شدت دنبال می شود.

۵۲ باند قاچاق کالا در لرستان منهدم شد

وی افزود: استان لرستان از نظر وضعیت امنیتی در مجموع فعالیت های هشت ماهه با  پنج درصد کاهش سرقت و با ۸۹ درصد کشف سرقت جزو استان های  برتر در پیشگیری است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در هفته نیروی انتظامی، استان لرستان بین استان های کشور رتبه اول را کسب کرده که این امر برگرفته از تعاملی است که در استان وجود دارد و افتخاری است که نصیب لرستان شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه های دراز مدت و میان مدت پیش بینی شده، در استان ۵۲ باند قاچاق کالا به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال منهدم شده است.

سردار مهدیان نسب تصریح کرد: در این راستا سه تن و ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده و ۱۳ هزار و ۷۸۵ نفر در حوزه های قاچاق، توزیع مواد مخدر، معتاد متجاهر در سطح استان دستگیر شده است.

برخورد ویژه پلیس با خرده فروشان مواد مخدر

وی افزود: معتادان دستگیرشده به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ تحویل داده شده و این کار شهرستان به شهرستان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: رویکرد نیروی انتظامی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برخورد با خرده فروشان و باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر است که در مدت سه ماهه این اقدامات تشدید یافته است.

سردار مهدیان به قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد که در این استان جایی نخواهند داشت و در آینده با شدت بیشتری با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان