Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد رضا بابازاده روز یکشنبه در جلسه معرفی برنامه های مراسم یوم الله 9 دی، اظهار کرد: در این روز ملت ایران نشان دادند که آموزه های عاشورایی، ولی فقیه و غدیرخم خط قرمز ملت ایران است و کسی حق اهانت به این خطوط قرمز را ندارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: یادآوری 9 دی موجب یاس قدرت های سلطه و دشمنان داخلی و خارجی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مدیریت حکیمانه رهبری را از عوامل شکل گیری یوم الله 9 دی یاد کرد و گفت: امام راحل در بحران های مختلف انقلاب، با درایت و مدیریت خود مردم را از بحران ها عبور دادند و پس از ایشان نیز مقام معظم رهبری نیز همان مسیر را پیمودند و ماهیت واقعی جنگ نرم آمریکا را به بهترین شکل ممکن برای مردم تبین کردند.
حجت الاسلام بابازاده باورها و اعتقادات مردم و تاسی از عاشورا و تاسوعای حسینی را از دیگر عوامل شکل گیری یوم الله 9 دی برشمرد و گفت: ملت ایران در عرصه های مختلف انقلاب با تکیه بر باورها و اعتقادات عمیق خود به اهل بیت (ع) حرکت کرده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: مردم ایران در سخت ترین شرایط همواره از کربلا و امام حسین (ع) قدرت گرفته اند و به همین دلیل وقتی در سال 88 شاهد حرمت شکنی عاشورا و تاسوعای حسینی شدن،د دست به حرکت عظیمی زدند.
حجت الاسلام بابازاده افزود: بصیرت و اقدام به موقع و صحیح مردم نیز از دیگر عواملی بود که در شکل گیری 9 دی نقش ایفا کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تبیین جایگاه و نقش رهبری در حماسه 9 دی توسط دستگا ه های مختلف، تبادل نظر با نخبگان در مورد چگونگی ماندگاری 9 دی ، برگزاری همایش های مختلف در سطح استان و شهرستان، خاطره نویسی، چاپ ویژه نامه مطبوعاتی، حضور فعال تر در فضای مجازی، حضور گسترده در راهپیمایی و برپایی نمایشگاه را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که در راستای ماندگار کردن 9 دی نقش موثری خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، حماسه 9 دی ماه 1388 واکنشی به حرمت شکنی عناصر ضد انقلاب و فتنه جو به صورت خودجوش و انقلابی از سوی ملت ایران است.
8135/3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، متن کامل پیام یوسف نوری استاندار مازندران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت عالمی نستوه، دانشمندی وارسته و معلمی متفکر و مجاهد است که در کسوت تعلیم و تربیت نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و بی‌شک استاد شهید مطهری چهره تاثیرگذار و بهترین الگو برای جایگاه والای معلمی است.

معلمی افتخاری بزرگ و دارای شرافت و منزلت بالاست و معلمان طلایه‌داران عرصه تعلیم و بسترساز نجات انسان از ظلمات جهل هستند.

شالوده توسعه هر کشور به همت، تلاش و زحمات معلمان در مدارس شکل می‌گیرد و ارتقای مادی و معنوی جامعه بسته به پویایی و انگیزه معلمان است. از طرفی نظام جمهوری اسلامی نیز جایگاه ویژه‌ای برای معلمان و تعلیم و تربیت متصور است و امامین انقلاب همواره بر لزوم تکریم معلمان و تجلیل آنان تاکید کرده‌اند و رویکرد دولت سیزدهم نیز حفظ و پاسداشت شأن و عظمت جایگاه معلمان است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید والا مقام استاد مرتضی مطهری و شهدای گرانقدر سنگر تعلیم و تربیت؛ روز معلم را به تمامی اساتید، معلمان، فرهنگیان و زحمتکشان عرصه علم آموزی در کشور به‌ویژه معلمان شریف استان مازندران، دیار علویان تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون آنان را در کنف عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • چاپ کتابی درباره سکوت و پایبندی در آثار آلبر کامو