Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجتبی علوی مقدم روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه شهرداران درگز، نوخندان، چاپشلو و لطف‌آباد در محل فرمانداری درگز افزود: تکریم ارباب ‌رجوع و پاسخگویی همراه با حفظ کرامت انسانی از شعارهای محوری وزارت کشور است.
وی ادامه داد: شفاف‌ سازی ضوابط و مقررات نیز اموری مهم هستند لذا شوراها و شهرداران باید دریافتها و پرداختها را مستند به قوانین و مقررات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: حلقه مفقوده مدیریت شهری فاصله گرفتن از معماری ایرانی اسلامی و فقدان توجه به نمادهای اسلامی است در حالی که باید برای رسیدن به یک شهر ایده آل به فرهنگ ایرانی اسلامی توجه شود.
وی توجه به فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر شاخصه‌ های شهر اسلامی ذکر و بیان کرد: امنیت، آرامش و آسایش امروز مرهون خون هزاران شهید است که انقلاب را آبیاری کرده است پس باید نمادهای فرهنگ ایثار و شهادت در شهر اسلامی جاری باشد.
امام ‌جمعه درگز نیز در این نشست گفت: شهردار باید دارای جاذبه و دافعه به‌ موقع باشد. شهرداری یکی از مسئولیتهای مهم بوده که در اجرای آن باید با اخلاق و منش، مسائل مالی داخلی و مردمی حل شود.
حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی افزود: باید با مدارا قانون به نفع مردم تفسیر شود، قانون چماق نیست که در جایی منفعت شخصی و خانوادگی در نظر گرفته‌ شده و در جای دیگر انصاف و عدالت برای دیگران رعایت نشود.
مرکز شهرستان 75 هزار نفری درگز در فاصله 254 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد. درگز مرکب از چهار بخش مرکزی، لطف آباد، چاپشلو و نوخندان 139 روستا دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه‌های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: حبیبه احسنی **انتشار: حسین کریم زاده
7501/1858

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در همایش گرامی‌داشت شوراهای شهر و روستا که صبح پنج‌شنبه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: عقب‌ماندگی شوراهای شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است.

وی در ادامه افزود: تصویب قانون درآمدهای پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران بیان کرد: موضوع مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین مسائل شوراها است که در برنامه هفتم هم دیده شود باز هم در مجلس با یک پشتیبانی خوب پیگیری و انجام شود.

چمران با اشاره به اینکه شوراها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، بیان کرد: شوراها پارلمانی محلی هستند که در روند حل امورات محلی مردم اثرگذار است.

کد خبر 6094921

دیگر خبرها

  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • در برخی از حوزه‌های پرستاری پیوست عدالت وجود ندارد
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند