Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،علی خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور تیم های مرکز مدیریت حرکت های جهادی و بشردوستانه هلال احمر استان در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و ازگله اظهار کرد: این تیم فعالیت خود را از ۶آذرماه به مدت یک هفته آغاز و در این مدت به بیش از یک هزار و ۸۰۰ فرد آسیب دیده از زلزله ارائه خدمت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توسط تیم ۲۸ نفره پزشکی و بهداشت روان و مداخلات روانشناختی، ۳۳ روستای زلزله زده در حد فاصل سرپل ذهاب و ازگله به طور کامل بازدید به عمل آمد و در همین زمینه خدمات مختلف پزشکی و روانشناسی ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: در مجموع یک هزار و ۲۶ تن از اهالی روستاهای آسیب دیده از خدمات درمانی از قبیل ویزیت و ارائه داروی رایگان، تزریقات، پانسمان و موارد دیگر بهره مند شدند.

خدادادی اضافه کرد: همچنین تیم حمایت روانی و بهداشت روان این مرکز به ۷۹۴ تن خدمات روانشناختی ارائه کردند.

وی با اشاره به توزیع اقلام دارویی، پوشاک، شیرخشک، کنسرو، اسباب بازی و ‌لوازم گرمایشی بین مردم روستاهای آسیب دیده تصریح کرد: در همین راستا از سوی تیم دامپزشکی این مرکز، ۲۰۹ رأس از احشام (گاو و گوسفند) این مناطق ویزیت و درمان شدند.

وقوع زمین لرزه ای با قدرت ۷.۳ درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶، استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند. در پی این زلزله بیش از ۵۲۰ تَن از هموطنان کشته و ۹ هزار و ۳۸۸ نفر مصدوم شدند.

902

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان علی خدادادی ارائه خدمات درمانی و بهداشت روانی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب یک فوتی و یک مصدوم بر جای ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر محمدی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۸ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب دو دستگاه خودرو پراید و کامیون با هم تصادف کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه هلال‌احمر شهرستان قصرشیرین بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این حادثه نیروهای هلال احمر یک نفر فوتی و یک نفر مصدوم را از لابه‌لای آهن‌آلات رهاسازی نمودند فرد فوتی را به عوامل قضایی حاضر در محل حادثه تحویل دادند و یکمصدوم توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به مرکز نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 749524

دیگر خبرها

  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند