Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهره برداري از فرودگاه شهداي هفتم آذر جاسک  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ فرودگاه شهدای هفتم آذر جاسک فردا با حضور مسئولان کشوری و لشکری به بهره برداری می‌رسد.
 فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی ارتش گفت: فردا با فرود نخستین پرواز ملی از تهران در فرودگاه شهدای هفتم آذر جاسک این فرودگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر دریادار دوم رضا عباسی افزود: این فرودگاه که پیش از این فقط با کاربری نظامی در اختیار هوادریای نیروی دریایی ارتش بود، پس از گسترش زیربنا و امکانات فرودگاهی ظرفیت نشست و برخاست هواپیما‌های ملی و استفاده عموم مردم پیداکرد.
وی با بیان اینکه فرودگاه یکی از مهم‌ترین عوامل زیرساختی در آبادانی هر منطقه است، گفت: با این اقدام ارزشمند نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گامی بلند در راستای اجرایی شدن تدابیر و رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا در لزوم آبادسازی و توسعه سواحل مکران برداشته می‌شود.

افتتاح طرحهای صنعتی - درمانی در سفر معاون اول رییس جمهور
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور فردا در سفر به آبادان از کارخانه فولاد کاوه اروند خرمشهر بهره برداری می کند.
 کارخانه فولاد کاوه اروند خرمشهر با 1233 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به مرحله بهره برداری رسیده و فردا با حضور معاون اول رییس جمهور و همراهان وارد مدار تولید می شود.
با راه اندازی این کارخانه 350 نفر در زمینه تولید فولاد مشغول به کار خواهند شد.
در ادامه سفر جهانگیری کارخانه فولاد شادگان با 162 نفر اشتغالزایی و  3252 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره برداری از طرحهای درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در خرمشهر و شادگان ، تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی اروندکنار و اورژانس بیمارستان طالقانی از دیگر برنامه های این سفر است.
در ادامه از سند ورود بدون روادید اتباع خارجی به محدوده منطقه آزاد اروند رونمایی خواهد شد.
راه‌اندازی مجدد شرکت قند دزفول با اشتغالزایی 536 نفر به صورت مستقیم و سرمایه‌گذاری حدود 16هزار میلیون ریال در زمان وقت، و کارخانه آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان با سرمایه‌گذاری 3631 میلیارد ریال و اشتغالزایی 86 نفر، از دیگر طرح‌هایی هستند که در سفر معاون اول رییس جمهور به خوزستان افتتاح می‌شوند.
همچنین قرار است کارخانه پتروپالایش بختیاری مسجدسلیمان با سرمایه‌گذاری 27139 میلیارد ریال و اشتغالزایی 180 نفر در مسجدسلیمان کلنگ‌زنی ‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند