Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@15:48:28 GMT

کمیته شیر در مدارس تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۹۹۴۸

رویداد۲۴-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از تشکیل کمیته شیر خبر داد و گفت: با جدیت تمام پیگیر مسئله شیر مدارس هستیم تا در اسرع وقت این مهم عملیاتی شود، ‌چرا که تجربه نشان می‌دهد توزیع شیر به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اثرات بسیار مثبتی را در پی داشته است. علی الهیار ترکمن درباره شیر مدارس، اظهارکرد: موضوع شیرمدارس کار بین بخشی است و برای توزیع شیر در مدارس 4 حلقه اجرایی باید فعال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 الهیار از جهاد کشاورزی به عنوان اولین حلقه فرآیند شیر مدارس نام برد و تصریح کرد: تولید و توزیع یک میلیارد بطری200 سی سی در سطح کشور در چرخه تولیدو مصرف لبنات تأثیراتی داردکه باید توسط جهاد کشاورزی موردبررسی قرار گیرد. حلقه دوم سازمان حمایت از مصرف کننده است که تعیین قیمت شیر مهم ترین وظیفه آن سازمان است. وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه حلقه سوم فرآیند شیر مدارس است که وظیفه تأمین اعتبار را برعهده دارد ونهایتا حلقه چهارم آموزش و پرورش است که کار تعیین و تنظیم قراردادهای تولید شیر با کارخانجات، نظارت بر تولید و نحوه توزیع را برعهده دارد. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از تشکیل کمیته شیر خبر داد و افزود: با جدیت تمام پیگیر مسئله شیر مدارس هستیم تا در اسرع وقت این مهم عملیاتی شود، ‌چرا که تجربه نشان می‌دهد توزیع شیر به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اثرات بسیار مثبتی را در پی داشته است. وی در ادامه گفت: جالب است که افکار عمومی و رسانه ها، موضوع شیر مدارس را تنها از حلقه چهارم مطالبه می‌کنند و این در حالی است که 3 حلقه دیگر ابتدا باید تعهداتشان را درخصوص شیر انجام دهند تا آموزش و پرورش به عنوان حلقه چهارم این فرآیند را اجرایی کنیم./  مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز