Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان، مدیر انجمن فضای مجازی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه مردم در واقع درحال تجربه فضای دوم زندگی یعنی فضای مجازی هستند گفت: مقام معظم رهبری فرمودند فضای مجازی چندین برابر زندگی واقعی شده است.
حجت الاسلام فروهر با طرح سوالی مبنی بر اینکه با شرایط امروز که فضای مجازی نامحدود در اختیار هست و کودکان امکان دیدن تصاویری را دارند که نباید ببینند چه باید کرد پاسخ داد: در چنین شرایطی تنها یک روش برای کنترل وجود دارد و آن ایجاد ساختاری است که با آن خود افراد نخواهند ببینند و به اصطلاح خودکنترلی بیشتر شود و این خود کنترلی با رفتن به سمت نماز و معنویت ممکن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به آمار استفاده از مضامین نامناسب و مستهجن گفت: در برخی ماهها همچون محرم و رمضان میزان جستجوهای غیراخلاقی به شدت افت می کند که نشان دهنده اثر معنویت، نماز و دین است.
مدیر انجمن فضای مجازی حوزه های علمیه کشور با اشاره به آمار برخی موسسات در آمریکا نشان می دهد۹۰ درصد افراد زیر ۱۸ سال که دسترسی به اینترنت دارند فیلم های بد و مستهجن دیده اند و افرادی که محتوای غیر اخلاقی دیده اند در فضای مجازی ۲۱۸ درصد بیشتر تمایل دارند به سمت رفتار غیراخلاقی بروند.
آقای مومیوند فرماندار تویسرکان هم با بیان اینکه امسال۹۰۰ میلیون تومان برای تعمیر وبازسازی امامزادگان و مساجد این شهرستان مصوب شده است طرح خبیثانه انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف و تهدید قبله اول مسلمین را محکوم کرد.
حجت الاسلام حسنی حلم رئیس ستاد اقامه نماز استان هم نماز را سد محکمی در مقابله با آسیبهای اجتماعی دانست و گفت: باید با کار جهادی فضای مجازی را از تهدید به فرصت ترویج معنویت تبدیل کنیم. در این اجلاس از فعالان نماز تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم