Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛عزیزاله شهبازی فرماندار آبادان امروز در جلسه هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس افزود: کارهایی که در طی چهار سال گذشته در جهت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انجام شد، بی نظیر بوده است به طوری که برای احیای باغ موزه دفاع مقدس آبادان با استفاده از اعتبارات استانی و داخلی کارهایی انجام و ریل گذاری ها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیرو مصوبات هیئت دولت و قانون موضوعه در خصوص حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بخشنامه ای صادر شد که براساس آن وظایف مربوطه انجام می شود.

شهبازی گفت: دستگاههای اجرایی شهر موظف هستند تا با بهره گیری از فضای معنوی حاکم در منطقه و کشور که از بابت ارزش های دفاع مقدس در کشور حاکم است برای تبیین و معرفی نقش و جایگاه مردم و ادارات در دفاع مقدس گام بردارند. از سازمان منطقه آزاد اروند هم انتظار می رود که برای احیای باغ موزه دفاع مقدس آبادان تلاش کند.

فرماندار آبادان با بیان اینکه ظرفیت های فراوانی بابت دوران دفاع مقدس در آبادان وجود دارد، افزود: در آبادان و خرمشهر، رشادت ها و ایثارگری های فراوانی در دفاع از میهن اسلامی مان توسط مردم به خصوص جوانان در رده های مختلف سنی انجام شد که باید به مردم در سایر نقاط کشور معرفی و شناسانده شوند. این اقدام سبب بالندگی آبادان می شود.

برگزاری جلسات مستمر شورا به صورت هر ماه یک بار، تعیین دبیرخانه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در منطقه، کمک سازمان منطقه آزاد اروند در بازسازی و احیاء باغ موزه دفاع مقدس آبادان، همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر برای شناسایی آثار جنگی و رزمگاه های مختلف در سطح شهر، اقدام شهرداری در انجام تنظیفات محل باغ موزه، معرفی یک نفر از هر اداره به مسئول باغ موزه دفاع مقدس برای انجام وظایف تعیین شده هر اداره و معرفی دو نیروی خدماتی به باغ موزه دفاع مقدس از سوی شهرداری از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/د

احیای باغ موزه دفاع مقدس آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد. این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا یکم تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد. آدرس دبیرخانه استانی: استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، بلوار سی‌متری معاد، شاهد ۱۱، پلاک هشت، تلفن: ۰۷۴۳۳۳۳۸۵۲۶ _ ۰۹۱۲۸۹۲۲۵۳۸ و شماره ایتا جهت دریافت آثار: ۰۹۱۷۵۱۵۷۱۰۴ اعلام شد.

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • در چه حالتی دایناسورها بار دیگر به چرخه حیات برمی‌گردند؟
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد