Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید مسئولان دستگاه های صنعت و معدن و شرکت شهرک های صنعتی، راهکارهای مبارزه با چالش های مدیریت صنعتی در استان را به جامعه هدف آموزش دهند.

به گزارش ایسنا، علی محمد احمدی یکشنبه، 19 آذر ماه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی (یاسوج ۲) افزود: علاوه بر مباحث مدیریتی، برخی از مشکلات به فضای عمومی اقتصادی بر می گردد و نوسانات ارزی، رکود و عدم بازار مناسب می تواند یک مدیر قوی را با چالش روبه رو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان های کمتر برخوردار در حوزه صنعت، زیرساخت ها، بازار و تامین سرمایه از مسائل مهم است و در کنار آن مدیریت نیاز به پشتکار جدی و سرمایه گذاری دارد، بیان کرد: در بعضی واحد ها موفقیت های خوبی می بینیم، اما برخی مدیران واحدها انعطاف لازم در برابر مشکلات را ندارند و به مجرد اینکه اولین مشکل وارد می شود، رها کردن کار را به هرچیزی ترجیح می دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از مؤلفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی رفع موانع تولید است و واحد های‌های تولیدی ما چه در داخل شهرک های صنعتی و چه واحد های بیرون از شهرک، مشکلات مربوط به بازار، مالکیت، بیمه، مشکلات بانکی و تامین سرمایه در گردش دارند که این مشکلات قابل بررسی و مطرح شدن در کارگروه هایی مانند ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

احمدی تصریح کرد: با این هدف برنامه بازدید از واحد های تولیدی گذاشته شده است و در این راستا از چند واحد بازدید شد و آنچه به صورت درمان سرپایی نیاز بود توصیه شد که مدیران اجرایی بررسی کنند و بخشی از آن که مباحث توسعه ای و اعطای تسهیلات و یا مشکلات دیگر است، باید با تفسیر بیشتر در کارگروه هایی مانند رفع موانع تولید بررسی شود.

وی ادامه داد: بسیاری از واحد ها ظرفیت های خوبی دارند اما به دلیل مشکلات با بانک ها و بعضا نوع مالکیت دچار مشکل شده اند که قابلیت احیا و اشتغال اولیه و تولید دارند. در بازدید امروز حل بخشی از مشکلات واحد ها با مساعدت بانک ها و مسئولین به نقطه خوبی رسید و مابقی نیز به امید خدا در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح خواهد شد و بنابراین است که گام به گام مشکلات را حل کنیم.

به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان استان از واحدهای تولیدی "سینره"، "زردبند"، کارخانه تولید فوم، کارخانه تولید نمک یددار بلور دنا، شهرک صنعتی شماره 2 یاسوج، کارخانه قند میلاد، واحد تولیدی الکل طبی و صنعتی، واحد صنعتی پنجره UPVC و مرکز اسقاط خودرو فرسوده بازدید کردند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری