Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: به رسمیت شناختن قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی می تواند مسیر نابودی این رژیم غاصب را تسهیل کند و آزادیخواهان جهان می توانند سریعتر به این آرزوی خود برسند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی عصر یکشنبه در همایش مشترک روحانیون شاغل در نیروهای مسلح استان کردستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این خصوص بهترین نسخه را برای این حرکت دشمن پیچیدند و تحلیل و جهت‌دهی خوبی ارائه کردند که طبق فرموده ایشان، مسلمانان در برابر این حرکت ساکت نمی نشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز روحانیون باید افسران خط مقدم جنگ نرم باشند اما برای رسیدن به هدف و تحقق رسالت‌ها باید دشمن و برنامه‌های آنان را شناسایی و راهکارهای مقابله ای ارائه کنیم.
نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: تمام توطئه‌های دشمنان به اذن خدا و هوشیاری رهبری و مردم خنثی و پیروزی همواره برای مسلمانان است.
آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه ایجاد پایگاه رژیم صهیونیستی در مناطق شمال عراق از توطئه های جدید دشمنان بود، یادآور شد: بصیرت افزایی در مورد توطئه‌های دشمن، مهمترین نیاز جامعه با توجه به حساسیت‌های موجود است.
وی ادامه داد: وجود وحدت در بین اقشار مختلف جامعه بویژه در میان روحانیون که رسالت عظیم ابلاغ رسالت الهی را دارند ضروری است و این مهم از مولفه‌های اصلی قدرت جوامع اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در این منطقه بویژه استان کردستان که اکثریت اهل سنت هستند، روحانیان به عنوان شاگردان مکتب امام جعفر صادق (ع) باید تمام تلاش خود را در توجه به وحدت بکار ببندند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا چهارشنبه هفته گذشته در یک سخنرانی خود شهر قدس را رسما به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام و تاکید کرد که من به این قطعیت رسیدم که باید سفارت آمریکا را از تل آویو به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کنیم.
این تصمیم رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا با مخالفت شدید کشورهای عربی و جامعه جهانی مواجه شده است، به گونه ای که بسیاری از کشورها با صدور بیانیه هایی جداگانه اعلام کردند که با تصمیم رئیس جمهوری آمریکا مخالف هستند و هیچ برنامه ای برای تبعیت از این تصمیم و انتقال سفارت خود به بیت المقدس ندارند.
در پی این اقدام دونالد ترامپ، تظاهرات گسترده‌ای در سرتاسر فلسطین اشغالی برگزار شد و مردم ایران نیز روز پس از اقامه نماز جمعه هفته گذشته خشم انزجار خود از این اقدام آمریکا را اعلام کردند.
دریافت و تنظیم: حسن حسین زاده ** انتشار: مجید سلیمانی
3034/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد شیرین پاریزه ر کردستان

تیم پاریزه ر کردستان تنها نماینده استان امروز در سالن خانه هندبال سنندج به مصاف تیم یادآوران شاهدیه یزد رفت.

این دیدار در پایان با نتیجه ۴ بریک میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

مرحله دوم لیگ دسته دو فوتسال بزرگسالان کشور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

نماینده استان در گروه اول با تیم‌های پاس بافق یزد، یادآوران شاهدیه یزد و عاشوری زاد چالوس هم‌گروه است.

 

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • فریدمن: اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • نابودی طاغوت وعده صادق الهی است
  • نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است
  • برد شیرین پاریزه ر کردستان