Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد بجنورد بعد از اقامه نماز و ظهر و عصر، در محوطه دانشگاه با تجمع اعتراض‌آمیز در راستای تصمیم اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص قدس شریف خشم و انزجار خود را نشان دادند و بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

مسئله فلسطین امروز در رأس مسائل سیاسی امت اسلام است و همه موظف‌اند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش و مجاهدت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر معظم انقلاب همچنین در دیدار با مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی: «ادعای پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی نشانه عجز است./ اینکه ادعا می‌کنند می‌خواهند قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام بکنند، با این کار بلاشک ضربه‌ی بزرگ‌تری خواهند خورد./ بی‌تردید فلسطین آزاد خواهد شد.»

بار دیگر شاهد تصمیمات بی‌خردانه و بر خواسته از جهل ترامپ بودیم. تصمیمی که بر خواسته از عجز و ناتوانی و عصبانیت آن‌ها به خاطر پیروزی‌های پی‌درپی جبهه مقاومت و همچنین شکست اخیر غده سرطانی داعش که دست‌پرورده خودشان بوده است .

از همان روزهایی که دانشجویان در اعتراض به ورود نیکسون به کشورمان عَلَم مبارزه به دست گرفتند تا به امروز که فرزندان روح‌الله در سراسر عالم اسلام به مبارزه با شیاطین برخاسته‌اند، استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی یکی از شاخصه‌های اصلی مشخص‌کننده آزادگی و حق‌طلبی تشکل‌های دانشجویی بوده است و دانشجویان انقلابی به‌خوبی دریافته‌اند تا زمانی که برخی ریشه‌های شیطانی در عالم وجود داشته باشد، وصول به آزادی و عدالت واقعی سرابی بیش نخواهد بود.

بعد از پیروزی‌های مکرر لشکر اسلام در سرتاسر سرزمین‌های اسلامی و شکست‌های پی‌درپی جریاناتی که جز نکبت و سیاهی برای منطقه نداشته‌اند، آقایان کودک کش و هم‌پیمانان ذلیلشان از ترس تحقق پیش‌بینی نابودی قریب‌الوقوع، به تکاپو افتاده‌اند و آب در هاون می‌کوبند تا حیات خود را تمدید کنند. جنجال‌های بیهوده‌ای که اخیراً رئیس‌جمهور آمریکا حول محور تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارتخانه این کشور به قدس شریف در حال انجام است، از همین قبیل است که با توجه به حوادث متعددی که امروز در جهان اسلام در جریان است و با سوءاستفاده از غفلت و خلأ فضایی که معلول وضعیت لبنان، یمن، عراق و... هست، در حال انجام است. هرچند به فضل الهی همه این اقدامات، زوال رژیم منحوس صهیونیستی را نزدیک‌تر خواهد ساخت

ما جوانان انقلابی بسیج دانشجویی، کارکنان، استادان و همه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، این تصمیم ترامپ را محکوم کرده و طبق فرمایشات و فرامین مقام معظم رهبری مدظله‌العالی با وحدت و یکپارچگی جبهه انقلاب و همه مسلمانان جهان و کمک خداوند متعال به‌زودی زود انشاالله شاهد نابودی فرعونیان زمان خواهیم بود.

والسلام و علیکم و رحمة الله و برکاته

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +جزئیات

اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، تجمع می‌کنند.

اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، تجمع می کنند.

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مشهد مقدس در محکومیت عملکرد شنیع آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین

 

اجتماع دانشجویان و دانشگاهیان استان خوزستان در محکومیت تعرض به دانشجویان و اساتید حامی فلسطین در آمریکا

 

تجمع دانشجویان و دانشگاهیان تبریز در حمایت از دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین در جهان

 

اجتماع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای شهید بابایی قزوین

 

تجمع دانشجویان دانشکده شاهد در پی اعتراض به دستگیری دانشجویان آزاده‌خواه در آمریکا و دولت های غربی

 

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران

اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نزجار از نقض آزادی بیان توسط کشور مدعی آزادی برگزار می شود

این تجمع یکشنبه ۹ اردیبهشت ، بعد از نماز ظهر در مقابل سر در دانشکده پزشکی برگزار خواهد شد.

 

تجمع دانشجویان دانشگاه تهران

اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم نمودن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، در سردر اصلی دانشگاه تهران تجمع می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا
  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • تجمع دانشگاه‌های ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +جزئیات
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا