Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- قطب الدین صادقی در اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر کردی سقز به عنوان دبیر پانزدهمین دوره این جشنوارت معرفی شد.

به گزارش خبرنگارمهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در آیین پایانی چهاردهمین جشنواره تئاتر کردی سقز که  در محل تالار ونوس این شهرستان برگزار شد، گفت: در راستای کیفیت بخشی، انسجام ساختاری و تقویت بعد علمی جشنواره تئاتر کردی سقر و با توجه به ویژگی ها و ابعاد شخصیت علمی و هنریدکتر قطب الدین صادقی این هنرمند پیشکسوت و استاد دانشگاهی  شایسته احراز دبیری پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوردی سقز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال قلعه شاخانی عنوان کرد: آنچه که برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یک ضرورت بنیادین در خصوص جشنواره تئاتر کردی است در پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این رویداد مشخص و روشن است.

وی بیان کرد: این جشنواره رویدادی است که به واکاوی فرهنگ و ادبیات کردی از منظر هنر تئاتر به عنوان بخشی از بدنه تئاتر ملی بپردازد انحصارا به دامنه محدودی از هنرمندان خبره محدود نخواهد شد.

قلعه شاخانی بیان کرد: رفتار مبتنی بر گفتمان هنری ایجاب می کند که برای رویدادی بین المللی از دانش و تجارب شخصیتی علمی با برند و جایگاهی بین الملل بهره مند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ادامه داد:  ساختار یک رویداد بین المللی در حوزه امور تصدی گری توجه به حرکت در چنین مسیری است.

وی با آرزوی توفیق دکتر صادقی در گام پانزدهم جشنواره تئاتر کردی سقز اظهار امیدواری کرد که آحاد هنرمندان تئاتر کردستان با حول محور قرارگرفتن این شخصیت ارجمند تئاتر ملی کشور به آنچه رسالت هنری شان است،جامه عمل بپوشانند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان