Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@21:50:21 GMT

حمایت بسیج طلاب و دانش‌آموزی از تجمع حریم قدس شریف

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۹۰۳۴

حمایت بسیج طلاب و دانش‌آموزی از تجمع حریم قدس شریف

بسیج طلاب و دانش‌آموزی در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای حمایت و حضور خود در اجتماع جوانان حریم قدس شریف را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اجتماع جوانان مدافع حریم قدس شریف امروز، دوشنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۵ در میدان فلسطین برگزار خواهد شد.

بسیج طلاب در بیانیه‌ای اعلام کرد: «آزادی بیت‌المقدس و رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین از سلطه اشغالگران صهیونیست همواره آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد کلیدی حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری برای جهان اسلام بوده است و همه جریانات ارزشی موظف هستندتمامی ظرفیت‌های مادی و معنوی خود را در حمایت از انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی به کار گرفته و آزادی قدس شریف و تلاش برای زوال و نابودی قطعی اسرائیل و محو غده سرطانی منطقه را اولویت اول جهان اسلام" بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در این بیانیه آمده است: «در همین راستا بسیج طلاب علوم دینی تهران همنوا با سایر جوانان مومن انقلابی و در کنار مردم شریف تهران در اجتماع مدافعان حریم قدس شریف شرکت کرده و از عموم جریانات و گروه های ارزشی و انقلابی جهت حضور در این اجتماع ارزشمند دعوت به عمل می اورد.»

همچنین بسیج دانش آموزی طی اعلامیه ای حمایت و حضور خود در اجتماع جوانان حریم قدس شریف را اعلام کرد. در بیانیه بسیج دانش آموزی در حمایت از تجمع امروز خطاب به امت شهید پرور ایران آمده است: «آرمان قدس و روحیه صهیونیست ستیزی، میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق نگاه بلند امام خمینی (ره) بود که حاکی از اعتقاد و عمیق آن پیر سفر کرده به وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان عرصه جهانی است.آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیست غاصب باید بدانند ایران اسلامی همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند.»

بسیج دانش‌آموزی در پایان این بیانیه تاکید کرده است: «در همین راستا دانش‌آموزان بسیجی تهران در کنار همه برادران و خواهران دینی خود از جوامع دانشگاهی و حوزوی و عموم ملت مسلمان در اجتماع مدافعان حریم قدس شریف در تهران شرکت خواهند کرد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند

دریافت 114 MB

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بانوان مشگین شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کرده و شعارهایی در حمایت از حجاب سر دادند.

تصویربردار: شیرین اسلوب

کد خبر 6096360

دیگر خبرها

  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • (تصاویر) تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • تجمع دانشجویان اندیمشک در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا