Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@09:50:04 GMT

تمایل شدید ایرانی‌ها به خرید ماشین شاسی بلند!

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۶۱۵۹

تمایل شدید ایرانی‌ها به خرید ماشین شاسی بلند!

به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو ؛ تحرکات اخیر بازار پس از بسته شدن سامانه ثبت سفارش خودرو تمایل بیشتری ایرانی‌ها را به خرید خودروهای شاسی‌بلند و اهمیت مردم را به ظاهر اتومبیل بیش از پیش نشان داد. از تحرکات بازار خبر می‌رسد پس از آغاز روند قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی، افزایش قیمت بیشتر شامل خودروهای شاسی بلند و همچنین کره‌ای با ظاهر زیباتر شد که موید مطلب فوق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حین برگزاری دومین نمایشگاه خودروی تهران اقدام به نظرسنجی از بازدید کنندگان نمایشگاه برای مشخص شدن ذائقه مشتریان ایرانی کرد. در این تحقیق از یک هزار و ۵۴۳ نفر از میان بازدیدکنندگان نمایشگاه سوال شد. جالب اینجاست ۸۴% از این جامعه آماری را آقایان تشکیل می‌دهند.   نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهند اولویت اصلی مردم ایران برای خرید خودرو ایمنی خودروها بوده که  ۳۳% از افراد به آن رأی داده‌اند.  ۲۹% افراد قدرت و شتاب خودرو را اصلی‌ترین اولویت در انتخاب خودرو بیان کرده‌اند. سپس معیار زیبایی ظاهری با ۱۳%، کیفیت بدنه با ۱۱% و خدمات پس از فروش با ۹% اصلی ترین شاخصه های انتخاب خودرو برای مصرف کنندگان می باشند. در این میان پایین بودن مصرف سوخت خودرو با ۵ درصد کمترین فراوانی را کسب نموده است.    سوال جالب دیگر نظرسنجی علاقه مردم به کلاس‌های مختلف خودرویی بوده است. نتایج نهایی نشان می‌دهد ۶۳% رأی دهندگان به کلاس خودروهای شاسی بلند  علاقه دارند که شامل شاسی بلند SUV و کراس اورها (مینی SUV) است. تنها ۲۵% افراد تمایل به خرید خودروهای سدان نشان دادند و فقط ۱۲% مردم به خرید خودروی هاچ بک علاقه نشان دادند.       پرطرفدارترین برندهای خودرو در بین ایرانیان برندهای آلمانی، ژاپنی و در درجه سوم فرانسوی‌ها بودند که میزان توزیع آن در عکس مشخص است.افزایش قیمت‌های اخیر نیز در حوزه کلاس خودرو بیشتر متوجه شاسی بلندها و در حوزه کشورهای تولیدکننده شامل سفیران آلمان و ژاپن بوده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ منوچهری در گفتگویی کوتاه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

کد خبر 848181 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود