Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@02:53:02 GMT

مردم تبریز پیشنهاد دهند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۶۳۱۷

مردم تبریز پیشنهاد دهند

خبرگزاری شبستان: شهرداری تبریز با صدور اطلاعیه‌ای از کارشناسان، اصحاب رسانه و شهروندان صاحب نظر خواست تا نظرات و پیشنهادها را در خصوص ضرورت‌‌های برنامه و بودجه سال ۱۳۹۷ ارائه دهند.

به گزارش شبستان از تبریز، اداره‌کل روابط‌ عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با صدور اطلاعیه‌ای از کارشناسان، اصحاب رسانه و شهروندان صاحب نظر خواست تا نظرات و پیشنهادها را در خصوص ضرورت‌‌های برنامه و بودجه سال ۱۳۹۷ ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به فصل بودجه‌ریزی، آمده است: با توجه تاکیدات مهندس شهین‌باهر، شهردار محترم تبریز در مورد لزوم ایجاد رویکردهای شفاف‌سازی و بهره‌گیری از مشارکت عموم شهروندان دراحصای نیازها و ضرورت‌های شهر، از اساتید حوزه برنامه‌ریزی، کارشناسان و متخصصان مرتبط با مسایل شهری و عموم اصحاب رسانه، خواست و شهروندان صاحب‌نظر دعوت می‌شود، نظرات، پیشنهادها و ایده‌های عملی خود را در خصوص برنامه و بودجه سال ۱۳۹۷ ارائه دهند.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: احصای نیازهای شهر در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و اجتماعی و فرهنگی، ضرورتی است که تنها با نقش‌آفرینی عمومی میسر خواهد بود؛ از این رو، ستاد راهبردی تنظیم برنامه و بودجه سال ۱۳۹۷ مصمم است در تنظیم محورهای مختلف برنامه و بودجه سال آینده، از نظرات راهبردی اساتید، کارشناسان، اصحاب رسانه و عموم شهروندان، استفاده کند.

گفتنی است، سامانه جامع نظام پیشنهادهای شهرداری تبریز به نشانی، http://pishnahadat.tabriz.ir/Login.aspx آماده دریافت نظرات کارشناسان، اصحاب رسانه و شهروندان صاحب نظر در خصوص ضرورت‌‌های برنامه و بودجه سال ۱۳۹۷ است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع «کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس» در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان تهرانی را نگران کرد.

حال پلیس تهران اعلام کرد که در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده و فردا بازسازی صحنه انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز