Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس محمدصادق مجتهدی دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر تربت حیدریه با موضوع بررسی لایحه شهرداری در خصوص احداث پارکینگ طبقاتی در هسته مرکزی شهر اظهار کرد: شهرداری آمادگی دارد با سرمایه گذاران حداکثر همکاری را در خصوص احداث پارکینگ داشته باشد .
شهردار تربت حیدریه تصریح کرد : این لایحه شامل بند هایی تشویقی و حمایتی است تا سرمایه گذاران بتوانند با امنیت خاطر نسبت به احداث پارکینگ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تصویب این لایحه به جلسه آینده شورای اسلامی شهر موکول شده است .

**پرسشگری حق مسلم شهروندان و موجب تحرک مدیران شهری و رفع مشکلات می شود
نادر سلیمانی رییس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه نیز در این جلسه ، گفت : در آستانه 9 دی ماه هستیم و باید تلاش کنیم این روز به یاد ماندنی در تاریخ کشور عزیزمان را با برگزاری مراسمات باشکوه در سطح شهر و شهرستان زنده نگه داریم و شورای اسلامی شهر و شهرداری نیز همچون سالهای گذشته آماده همکاری در برگزاری این مراسم می باشند .
سلیمانی انتخاب مهندس اله یاری ، را به عنوان عضو شورای عالی استان تبریک گفت.
رئیس شورای اسلامی شهر به فعالیت شهروندان در فضای مجازی و طرح سوالات و مشکلات شهری در گروه های تلگرامی اشاره و تصریح کرد : از شهروندان عزیزی که دلسوزانه مشکلات شهری را در فضای مجازی مطرح می نمایند و به ارائه راهکار می پردازند باید تشکر کرد.
وی افزود : مطالبه گری و پرسشگری حق مسلم شهروندان است و موجب تحرک بیشتر مدیریت شهری و رفع مشکلات می شود .
به گفته وی شورای اسلامی شهر نیز موضوعات مطرح شده را رصد و پس از بررسی موضوع از طریق روابط عمومی پاسخ لازم را ارائه خواهد داد.
همچنین مهندس رمضانپور در سخنان پیش از دستور کار جلسه شورا گفت : یکسری مطالبات و خواسته ها از ابتدای شورای پنجم مطرح بوده است که برغم گذشت زمان و برگزاری جلسات متعدد هنوز هیچ نتیجه ای حاصل نشده است و این در حالی است که تعیین تکلیف امور باید سرعت بگیرد تا شهروندان شاهد اتفاقات خوبی باشند .
وی برخی از این مطالبات را تعیین تکلیف تبصره 3 ، مشخص شدن سرنوشت اوراق قرضه و تعیین تکلیف سهام شرکت زعفرانیه و بافت فرسوده عنوان کرد .
نادر سلیمانی درمورد تبصره 3 گفت : به مدیریت آبفا تا پایان آذر ماه فرصت داده شده است تا نسبت به اجرای کامل مصوبات شورای شهر و پاسخ اجرایی کردن کلیه مکاتبات شورا و اجرا کردن برنامه پیشنهادی اقدام و گزارش کتبی آن را به شورا اعلام کند و درصورتی که اشکالات برطرف نشده باشند مجدد تبصره 3 در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت و تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد .
در پایان این جلسه شهردار تربت حیدریه به سوالات برخی از اعضای شورای شهر در خصوص ساماندهی مستغلات شهرداری ، تعیین تکلیف اوراق قرضه ، نحوه واگذاری پارکینگ بافت فرسوده و... پاسخ گفت .
1744 **انتشار: علی اصغرافتاده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای ششم اصفهان بر یک‌سری پروژه‌های سخت‌افزاری تاکید و تلاش بر اولویت‌بندی آن‌ها دارد، همچنین اعضای آن به‌عنوان نماینده مردم شهر به‌دنبال مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان هستند.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان در این دوره پیگیر موضوعاتی همچون مسائل زیست‌محیطی، حوزه آب و آلودگی هوا یا فرونشست برای برطرف‌کردن مشکلات شهروندان در شهر بوده است.

وی افزود: در حال حاضر شورای اسلامی شهر اصفهان بر یک سری پروژه‌های سخت‌افزاری تاکید و تلاش بر اولویت‌بندی آن‌ها دارد، همچنین اعضای آن به‌عنوان نماینده مردم شهر به‌دنبال مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اقدامات شورا در ابعاد و مؤلفه‌های حکمروایی شهری تصریح کرد: شورای اسلامی شهر در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی انجام داده و در آینده به‌دنبال تکمیل آن است.

نباتی‌نژاد ادامه داد: در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر در بُعد شفافیت و پاسخگویی، حکمروایی مشارکت مبنا ورود پیدا کردیم و پیگیر پروژه‌هایی همچون رصدخانه شهری هستیم.

وی با اشاره به تصویب طرح ساب در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این طرح همان سامانه اطلاع‌رسانی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر است، همچنین طرح شهربان، شهراندیش و شهریار مورد تصویب قرار گرفت که اجزای تکمیل‌کننده حکمروایی مشارکت مبنا است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر پیگیر طرح حکمروایی داده مبنا و بحث ارتقای بهره‌وری در سطح شهر هستیم و امیدواریم در این مسیر به یک نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

کد خبر 748378

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند