Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: اولین مرحله اردوی جهادی- آموزشی امید برای دانش­ آموزان کم برخوردار مناطق محروم و روستایی دشتستان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا آذین ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این رویداد علمی- آموزشی در راستای اجرایی­ سازی سند راهبردی کشور در امور نخبگان با هدف تمرکز زدایی و افزایش گستره حمایتی بنیاد ملی نخبگان بویژه در مناطق کم‌­برخوردار و تسهیل و تثبیت عدالت آموزشی برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: افزایش حس خودباوری، منزلت اجتماعی و افزایش انگیزه دانش‌آموزان مستعد به سوی کسب موفقیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی به ویژه در مناطق کم‌برخوردار از اهداف مهم برگزاری این رویداد جهادی است.

آذین گفت: در اولین مرحله برگزاری اردوی جهادی- آموزشی امید برای ۵۰ نفر از دانش آموزان دختر روستاهای بندآرزو، دهقاید، زیارت، خوشاب و راهدار دشتستان کلاس­‌های تخصصی و کاربردی ریاضیات، فیزیک، زیست­ فناوری، ادبی و هنری در پژوهش سرای متقین دانش آموزی برازجان برگزار شد.

وی بیان کرد: این برنامه با حمایت و پشتیبانی ویژه فرمانداری دشتستان، بخشداری مرکزی برازجان، آموزش و پرورش برازجان، کانون و پرورش فکری کودک ونوجوان استان و دشتستان، بنیاد نخگان استان و اهتمام قابل تقدیر پژوهش سرای دانش آموزی متقین برازجان به‌صورت هفتگی تا پایان سال تحصیلی برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر افزود: در این برنامه دانش آموزان روستاهای کم برخوردار در رشته‌های ریاضی، دانش‌های نوین، زیست فناوری و سلول های بنیادی، برنامه های فرهنگی و هنری آموزش خواهند دید.

وی ادامه داد: اساتید ممتاز خانه ریاضیات، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، پارک علمی کودک و نوجوان و نخبگان و استعدادهای برتر تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان و کانون پرورش و فکری کودک و نوجوان در این دوره‌ها تدریس می‌کنند.

آذین اضافه کرد: اهدای بسته‌های فناوری، آموزشی، فیزیک، زیست­ فناوری و ریاضی به دانش­ آموزان، آموزش مهارت­‌های فرهنگی، هنری، مشاوره‌های روانشناسی و بازدیدهای علمی و تاریخی در این اردو برنامه­ ریزی شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق عشق در روستایی دورافتاده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، دوربین چشم و چراغ این هفته روایت مشق عشق معلمی است که هر روز به عشق دانش آموزان از شهر به روستا می‌آید.
۶۰ کیلومتری از مرکز استان یزد دور می‌شویم، به روستای صادق آباد تفت می‌رویم تا روایتگر حضور معلمی باشیم که چند سالی است، مشق عشق می‌کند.
روستایی کوچک در دل کویر، اما با آب و هوایی کوهستانی که دبستانی کوچک دارد. دبستان شهید دستغیب با ۶ دانش آموز.
خانم رمضانی، اینجا ۳ پایه را تدریس می‌کند. پایه اول، سوم و پنجم ابتدایی. او سختی راه را به جان می‌خرد و نه تنها معلمی بلکه برای دانش آموزان مادری می‌کند.
نکته قابل توجه، روش تدریس این معلم توانمند است، او با آخرین شیوه‌های تدریس به دانش‌آموزان تعلیم می‌دهد و معتقد است در هر شغل و هر لباسی که خدمت می‌کنیم اگر متعهد باشیم و عاشقانه کار کنیم، موفق خواهیم شد.
بیش از سه دهه از خدمت خانم رمضانی در کسوت معلمی می‌گذرد، اما چند ساعتی که در کنار او بودیم، با ذوق و شوق به دانش آموزانش آموخت. با آنها صمیمی شد و همچون مادر دل به دلشان داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی