Web Analytics Made Easy - Statcounter

دین و اندیشه > دین - همشهری آنلاین:
بیست‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در دو بخش کتبی و شفاهی در سه سطح استادان، کارکنان و دانشجویان، سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله ذاکر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد علوم و تحقيقات با اعلام این خبر گفت: بخش کتبی این دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت در دو سطح استادان و دانشجویان، سه‌شنبه 21 آذر ماه در هفت حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي از ثبت‌نام بیش از دو هزار و 500 نفر از استادان و دانشجویان اين واحد دانشگاهي در این دوره از مسابقات خبر داد و خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد داوطلبان در رشته‌های نماز و احکام است.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات، استادان در رشته‌های نماز، احکام و زندگانی معصومین(ع) رقابت خواهند کرد، ادامه داد: در این دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت، دانشجویان در 10 رشته از جمله نماز، تفسیر قرآن کریم، زندگانی حضرت پیامبر (ص)، زندگانی معصومین (ع)، احکام، حفظ ادعیه و آشنایی با نهج‌البلاغه، ترجمه قرآن به زبان فارسی و انگلیسی به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکر، استادان و دانشجویان نیز در رشته‌های بخش شفاهی شامل قرائت، حفظ و هم‌خوانی شرکت می‌کنند و بخش کتبی مسابقات کارکنان نیز بهمن ماه 1396 برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات با اشاره به موفقیت اعضای هیات علمی و دانشجویان این واحد در بیست‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت گفت: امین بسطامی در رشته حفظ 10 جزء، محمدجواد رحیمی شریف در رشته خوشنویسی خط ثلث و الهام غفار یقین در رشته خوشنویسی خط ثلث با کسب رتبه سوم در مرحله ملی و در بین دانشجویان دانشگاه‌های کشور درخشیدند.

برگزاری جشنواره ملی هنر و ادبیات قرآنی در واحد علوم و تحقیقات 

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات همچنین از برگزاری جشنواره ملی هنر و ادبیات قرآنی اين واحد دانشگاهي در سال 1397 خبر داد و گفت: علاقه‌مندان شرکت در جشنواره ملی هنر و ادبیات قرآنی می‌توانند تا فروردین ماه 1397 آثار خود را به اداره امور نماز، فرهنگ اسلامی و قرآن و عترت واحد علوم و تحقیقات ارائه کنند.

در همین زمینه: نام‌نویسی مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد | مهلت دو ماهه ثبت‌نام برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان برای اولین‌ بار در سال ۹۶

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور