Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: هر دانشگاهی که دور دانشجویان زنجیر بکشد، پادگان می‌شود.حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو به دعوت انجمن دانشجویان ایران اسلامی دانشگاه ارومیه برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز دانشجو و مغتنم شمردن روز دانشجو گفت: در کشور همواره باید دانشجو را به‌عنوان یک فرصت بزرگ و غیرقابل جایگزین تلقی کنیم زیرا دانشجو نبض متحرک و قلب ملت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام حزب اعتماد ملی ضمن انتقاد از امنیتی کردن دانشگاه‌ها اظهارکرد: آنهایی که دانشجو را تهدیدی برای امنیت تلقی می‌کنند به شدت در اشتباه بزرگی هستند.

منتجب‌نیا ضمن تاکید بر فعالیت سلایق مختلف دانشجویی در دانشگاه‌ها گفت: جنبش‌های دانشجویی از هر سلیقه‌ای بسیار ارزشمند است اما باید مستقل باشد. دانشجو را نباید محصور و محدود کنیم. جنبش‌های دانشجویی همواره باید زنده و پوینده باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن حمایت از دولت و عدم تنگ‌نظری برخی دانشگاه‌ها نسبت به تشکل‌های حامی دولت در دانشگاه‌ها گفت: سلیقه‌ای عمل کردن برای صدور مجوزهای تشکل‌های دانشجویی از نظر من ممنوع است.

وی ادامه داد: روسای دانشگاهی که خود را مدیر دولت تدبیر و امید می‌دانند باید با سیاست‌های دولت خود را تطبیق دهند و مخالفت کردن با شعارهای رئیس جمهور ممنوع است.

حجت الاسلام و المسلمین منتجب‌نیا در پایان گفت: هر دانشگاهی که دور دانشجویان زنجیر بکشد، آنجا پادگان می‌شود. همواره باید به دانشگاه و دانشجو اعتماد کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، برگزاری تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا در حال افزایش است و پلیس هم با تظاهرات کنندگان به شدت برخورد می کند. به طرز برخورد پلیس با یک دختر جوان در آخر ویدئو دقت کنید.

پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان | ویدئو

کد خبر 847339 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • دانشگاه پادگان نیست
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است